Som nybliven (och stolt) ägare av en 06:a så finns det ju givetvis en massa frågor. Och sedan jag gick med här så har informationen jag önskat/sökt varit långt över förväntan. Kunskapsbasen är ju enorm.
Vill även ge ALLA en eloge för att man håller en mycket god kvalitet på diskussionerna, och hövligheten!
Ja, jag är också ny här. Och man blir ju förvånad över hur stort det här forumet faktiskt är med tanke på att det bara täcker en modell av ett specifikt mc-märke.
Jag kan bara instämma jag också!
Är ju också nybliven medlem men tycker att det finns enorma mängder nyttig information, och hittar man inte svaret på det man undrar så är det alltid lätt att få svar när man frågar. Väldigt god ton och trevlig stämning på forumet! Länge leve ER!
Som nybliven (och stolt) ägare av en 06:a så finns det ju givetvis en massa frågor. Och sedan jag gick med här så har informationen jag önskat/sökt varit långt över förväntan. Kunskapsbasen är ju enorm.
Vill även ge ALLA en eloge för att man håller en mycket god kvalitet på diskussionerna, och hövligheten!
Därför får ALLA en pizzaslice av mig!
Tobias67
Jag kollade min mail nyss, och hittade inte ett spår av den utlovade Pizzaslicen, eller SMS:ade du den?..
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Därför får ALLA en pizzaslice av mig!
Tobias67
Jag kollade min mail nyss, och hittade inte ett spår av den utlovade Pizzaslicen, eller SMS:ade du den?..
Den låg ju med i det första inlägget. Och nu kom det en till i ditt
Oj ytterligare en i det här, nu börjar jag bli mätt
T.
Vi är så jala bra allihop! Och så ödmjuka att det nästan är obscent! 8*D
Nå, kul att du uppskattar forumet. Ett forum blir inte bättre än dess medlemmar, så tack själv!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tyrannosaurus skrev:Inte "jala-jala" utan "jäla" isf om du ska köra ekenstugg, hajar du klyke?
Jag är bara en wannabe. Dessutom har jag sett stavningen jag använde också. 8*)
Om man använder slanguttryck alls, kan det någonsin bli tal om stavfel? ;*)
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!