Råttis skrev:
Jag kommer förmodligen handla mat på vägen, vet inte hur Spättan kommer att göra men vi kommer inte ha så mycket plats för mat....
/Råttis
Vi satsar på att ha så lite packning som möjligt för att maximera körupplevelsen (eller faktiskt för att vi har så otroligt små packväskor), så vår tanke är att ordna frukostarna själva och köpa lunch och middag utefter vägen. Med tanke på att vi kommer att bo på Folven flera nätter så skulle vi ju kunna ordna någonting tillsammans någon kväll också.
Jo, jag hade också tänkt mig lätt packning med även om jag köpte en 55 liters "korv" precis til bågen. Men med kläder, etc etc så ser jag utmaningar i att kuska runt med mat, i alla fall under transit. Det utesluter ju inte att man kan stanna vid ett övernattningsställe, lasta av lite och handla och ta med sig en liten picknik och köra iväg någånstans .
Förare från -67, VFR -00 Röd, svarta hjul.
VFR från -88, Röd med vita hjul *RIP*
Ajax skrev:
....ordna frukostarna själva och köpa lunch och middag utefter vägen. Med tanke på att vi kommer att bo på Folven flera nätter så skulle vi ju kunna ordna någonting tillsammans någon kväll också.
Låter som en bra ide.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Vet inte om du syftar på oss österlänningar från södra mittsverige men om det är så så kommer vi att köra till Folven över Idre så vänta inte på oss vid Preem, kaffet kommer att kallna.
VFR 750 F - Red racetouring edition - Michelin Pilot Power, Stålomspunnet, Pretech 6-kolvsok, Öhlins-dämpare, K&N -filter, NWS-hugger, Titax-grepp, Scott-oiler, handtagsvärme