KLACKEN skrev:Tyvärr gör det ju det men det är smällar man får ta Kanske det skulle gå att få i en V4 i Intrudern Kommer nog att hålla ett öga på vad ni gör här på forumet ändå
Det finns Intruders med V4, fast dom går vanligen under benämningen Magna - Kolla här
sen finns det ju en annan specialare med som är lite speciell men har lite customstuk och ser allmänt rå ut = Honda X4, men magnan är fin är dock kamkedja på den senare så det är ingen riktig vfr motor
KLACKEN skrev:Har idag varit och inhandlat mig en Intruder-96 med 30000km på mätarn
Gillar din nya sig. ;*) Hur snabbt tror du att du kommer tillbaka till en viffer?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Det är bara krommade galler som är påskruvade,om det är lagligt vet jag inte men får väl veta om man blir stoppad av farbror blå någon gång.Det var iallafall kul att köra och mycket lättare att hålla laglig hastighet än med viffern.
KLACKEN skrev:[...]Det var iallafall kul att köra och mycket lättare att hålla laglig hastighet än med viffern.
Märkte nåt liknande när jag bytte från vinterhojen utan kåpa till viffern med kåpa. 50-60km/h med vinterhojen kändes i hela kroppen. Med viffern var man upp i 80-90km/h utan att ens märka det...
===