Tyrannosaurus skrev:Nja inte riktigt. Kuggkammarna började i och med VF1000R 1984 eller om man ska vara riktigt noga med RS1000RW 1982 , men den gick inte att köpa.
Petmaja.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tyrannosaurus skrev:Nja inte riktigt. Kuggkammarna började i och med VF1000R 1984 eller om man ska vara riktigt noga med RS1000RW 1982 , men den gick inte att köpa.
Petmaja.
Bra Adrian, och ingen av dom är en VFR som det var tal om.
T.
Petmaja.
Bra Adrian, och ingen av dom är en VFR som det var tal om.
T.
Va f-n. Surrade med växjöhandlarn mickes motor idag. Crossrunnern beräknas först komma till sverige med ex till handlarna ....... förhoppningsvis ...... i juni . Den är riktigt sen av nån anledning
Mister skrev:Va f-n. Surrade med växjöhandlarn mickes motor idag. Crossrunnern beräknas först komma till sverige med ex till handlarna ....... förhoppningsvis ...... i juni . Den är riktigt sen av nån anledning
Jordbävningar och tsunamis kan inte alltid ta hänsyn till vad *du* vill. ;*)
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Mister skrev:Va f-n. Surrade med växjöhandlarn mickes motor idag. Crossrunnern beräknas först komma till sverige med ex till handlarna ....... förhoppningsvis ...... i juni . Den är riktigt sen av nån anledning
Jordbävningar och tsunamis kan inte alltid ta hänsyn till vad *du* vill. ;*)
Därför kanske den inte dyker upp i juni
Den skulle ha kommit i februari, tror jag nämndes.
Jag inser att jag är i minoritet ... Men som jag mer och mer börjat se på motorcykelåkande så är det som rent nöje som man eventuellt ibland kan kombinera med praktikalitet ... Hojar som crossrunner har ju inget av det senare, så vad har man kvar? Rent nöje! Vet inte riktigt om jag tycker det är ekonomiskt vettigt att bara ha en sådan hoj men ... Tur att jag verkar vara i minoritet