Pelle var namnet, tillika ägare av en RVF400R av årsmodell 1997. Den inköptes i september förra året, från England, och sedan dess har jag tampats med brittiska myndigheter, svenska myndigheter, verktyg, reservdelar och hantverkare för att den ska få en så fin start i sitt svenska liv som möjligt. Nu kan det ju hända att jag provkörde den precis efter hemkomsten, men det var så korta sträckor att vi inte ska tala om saken (även om polisen syntes misstänkt ofta i området efter mina körningar, men det är nog bara paranoia, hojen hade ju varken kåpor, lampor eller regskylt.).
Det har sagts mig att vfr-forum is the place to be om man fraterniserar med Hondas V4or, och nicket Conseal känner jag minsann igen från sporthoj som en av de flitiga bultfotograferna sommartid (kan hända att han fotar även vintertid, men det publiceras minsann inte där).
Well, så här såg den ut när den anlände, och den ser i stort sett likadan ut idag. Ny ljuddämpare skare bli, något som inte behöver förklaras för någon hojägare tror jag. Kåpglaset kommer ersättas med rejsglas, något som blir självklart när man tittar på bilden.

Ja det är jag det, undras det något är det som vanligt bara att höra av sig.
EDIT: Ja, kanske lite om vem jag är också. Jag är 36 bast, bor med fru i Tungelsta och kör hoj på både gata och bana. Den här rackarn kommer verkligen inte bli något undantag. I år kommer den få gå på Gotland Ring när "Inte bara fest" arrangerar en femdagarskörning.
//Pelle