Jag har beställt kalendrar och det innebär att jag börjar ta in beställningar redan nu så jag kan
leverera dem direkt jag får hem dem. Har itne fått något leveransdatum än men det borde inte ta så lång tid.
Beställer gör du med hjälp av formuläret på http://www.vfr-forum.se/order/vfrkal/
som är väldigt likt formuläret för tröja och buff av någon anledning
Bifogar exempelbild (blir inte exakt som exemplet men det visar typ av kalender iallafall) här också.
M@rtini skrev:Då var kalendern beställd, var man först tro? Hoppas ni andra också hänger på så inte Abbe går back på utlägget. M,v,h, M@rtini.
Vaddå? Kan man beställa redan? Var?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
VFR 800 - 98 svart
Jaha, det förklarar varför mejlet om nytt meddelande i tråden visade första inlägget... Jag märkte inget. Har inte fått kaffe än. Äsch, ignorera mig ett en stund bara...
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Jaha, det förklarar varför mejlet om nytt meddelande i tråden visade första inlägget... Jag märkte inget. Har inte fått kaffe än. Äsch, ignorera mig ett en stund bara...
men gå och hämta kaffe då för bövelen så går jag och hämtar min fjärde kopp :kaffetunna
VFR 800 - 98 svart
Har gått igenom beställningarna som kommit in och skickat bekräftelser och ordernummer .. gjorde några missar med att skicka till min webserver
men jag hoppas att alla fått en bekräftelse ..
Conseal skrev:Har gått igenom beställningarna som kommit in och skickat bekräftelser och ordernummer .. gjorde några missar med att skicka till min webserver
men jag hoppas att alla fått en bekräftelse ..
La en beställnng nyss. Hoppas det inte är för sent?
===
VFR 800 - 98 svart
Fick precis en avi så jag ska hämta ut dem idag ... förhoppningsvis så kan jag skicka redan imorgon.
Om jag hinner vill säga och till de där betalningen kommit in.
Conseal skrev:Fick precis en avi så jag ska hämta ut dem idag ... förhoppningsvis så kan jag skicka redan imorgon.
Om jag hinner vill säga och till de där betalningen kommit in.