Conseal skrev:Den är en av dem jag har i högen faktiskt .. jag ska välja ut 12 .. och det finns fler .. kvarvarande är isf underlag för nästa års + att vi kan tävla fram fler under året.
Vad blir mittuppslaget då? 8*)
En naken adrian förföriskt draperar på en långhårig montörsvagn framför en eldröd Viffer, med en vevaxel sensuellt vippandes i munnen..
Jag kanske kan låna en stringtanga av frun inför fototillfället... Helt naken vill jag inte vara. 8*}
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Conseal skrev:Den är en av dem jag har i högen faktiskt .. jag ska välja ut 12 .. och det finns fler .. kvarvarande är isf underlag för nästa års + att vi kan tävla fram fler under året.
Vad blir mittuppslaget då? 8*)
En naken adrian förföriskt draperad, på en långhårig montörsvagn framför en eldröd Viffer, med en vevaxel sensuellt vippandes i munnen..
Hmm, det kanske inte var så aktuellt med nån medlemskalender vid närmare eftertanke
Den är i utfällt format som en A3 med bild på ena halvan och dagar osv på andra halvan .. se bifogat exempel.
Jag har beställt en liten bunt (chansar och ligger ute med lite pengar med andra ord) och det ska nu gå bra att beställa
så snart jag ordnat något vettigt sätt. Återkommer med information kring hur beställningen ska gå till inom någon dag.
Den är i utfällt format som en A3 med bild på ena halvan och dagar osv på andra halvan .. se bifogat exempel.
Jag har beställt en liten bunt (chansar och ligger ute med lite pengar med andra ord) och det ska nu gå bra att beställa
så snart jag ordnat något vettigt sätt. Återkommer med information kring hur beställningen ska gå till inom någon dag.
VFR 800 - 98 svart
Intresserad. Om inte annat för att konkurrera med fruns kattkalendrar...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!