Nu är det spännande, jag har skickat in en bokningsförfrågan om att hyra ett nytt ställe utanför Skånes Fagerhult. Vet inte när jag får svar.
Jag har också lagt en bokning på Barnens Paradis ifall jag inte får Skånes Fagerhult.
Jag har i första hand bokat 4 augusti - 7 augusti, i andra hand helgen efter. Vi får se var och när det blir
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Hoppas, hoppas, hoppas!!!
Denna gång ska jag vara med hela helgen! (om nu inte frun är så "snäll" och bokar in något annat just denna helg, OBS läs som familjesemester)
Får göra er besvikna, det blir inte i Skånes Fagerhult, fullbokat hela sommaren ända in i September, även nästa år. Nu hoppas vi på Barnens Paradis. Jag ska ringa han som har hand om det imorron.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
HondaHasse skrev:Får göra er besvikna, det blir inte i Skånes Fagerhult, fullbokat hela sommaren ända in i September, även nästa år. Nu hoppas vi på Barnens Paradis. Jag ska ringa han som har hand om det imorron.
Det var synd, det såg väldigt fint ut. Pelle (BMW´n) drog upp mig där på en av de sista turerna i höstas och det var härliga väger. Håller verkligen tummarna för Barnens paradis då.
Maciver skrev:Hoppas, hoppas, hoppas!!!
Denna gång ska jag vara med hela helgen! (om nu inte frun är så "snäll" och bokar in något annat just denna helg, OBS läs som familjesemester)
Nu skriver du bara i hennes almanacka att du är upptagen den första helgen i Augusti. Du var ju först
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Grattis!!!
Du var först i år!! Morsing från Danmark brukar annars var först
Du innehar också rekordet i snabbhet att anmäla sig:
Jag postade: 19 jan 2011, 10:37
Tersan: 19 jan 2011, 10:41
4 minuter!!!!
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart