Men tji fick jag, under reklamfilmen ( ) för den så körs den inte en enda meter... går den inte att köra eller vad är grejen....? Jag förstår inte.....
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
ska bli intressant när man får läsa de första testerna om den... V4:an torde ju vara trevlig när det är lite sämre underlag med sitt fina vridmoment....
ska bli intressant när man får läsa de första testerna om den... V4:an torde ju vara trevlig när det är lite sämre underlag med sitt fina vridmoment....
Kanske för mycket vrid. Eller hur är det, är mycket vrid att föredra på grus?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
När jag kört lite enduro (inga mängder men ändå ) så har jag föredragit fyrtakt då det är "lugnare" för vridet är mer "hanterbart"...
Kan det bli för mycket vrid? 8*]
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Donner skrev:Jag tycker den ser cool ut, sen att den är klart användbar är ju inte fel
Tycker den ser lite uppumpad ut i framdelen. För mycket Varadero över den. Men som med VFR1200 vänjer man sig vid saker och ting. ;*)
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!