Men tji fick jag, under reklamfilmen ( ) för den så körs den inte en enda meter... går den inte att köra eller vad är grejen....? Jag förstår inte.....
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
ska bli intressant när man får läsa de första testerna om den... V4:an torde ju vara trevlig när det är lite sämre underlag med sitt fina vridmoment....
ska bli intressant när man får läsa de första testerna om den... V4:an torde ju vara trevlig när det är lite sämre underlag med sitt fina vridmoment....
Kanske för mycket vrid. Eller hur är det, är mycket vrid att föredra på grus?
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
När jag kört lite enduro (inga mängder men ändå ) så har jag föredragit fyrtakt då det är "lugnare" för vridet är mer "hanterbart"...
Kan det bli för mycket vrid? 8*]
===
Donner skrev:Jag tycker den ser cool ut, sen att den är klart användbar är ju inte fel
Tycker den ser lite uppumpad ut i framdelen. För mycket Varadero över den. Men som med VFR1200 vänjer man sig vid saker och ting. ;*)
===