Donner skrev:Nja det borde man få snyggt, man får väl vad man betalar för
Ligger ett företag i Landskrona som heter svensk elpolering... ligger vid A-trä ungefär... De kanske kan fixa till det?
Moderator: adrian_vg
Donner skrev:Nja det borde man få snyggt, man får väl vad man betalar för
Det hade dom kanske, nu har jag dock inte köpt ett sånt rör men tyckte det såg coolt utTG skrev:Donner skrev:Nja det borde man få snyggt, man får väl vad man betalar för
Ligger ett företag i Landskrona som heter svensk elpolering... ligger vid A-trä ungefär... De kanske kan fixa till det?
Hur ser de ut annars?Donner skrev:Det hade dom kanske, nu har jag dock inte köpt ett sånt rör men tyckte det såg coolt ut
Rostiga och med katadrian_vg skrev:Hur ser de ut annars?Donner skrev:Det hade dom kanske, nu har jag dock inte köpt ett sånt rör men tyckte det såg coolt ut
Ah. ;*)Donner skrev:Rostiga och med kat
Ja just långfilmerna.adrian_vg skrev:Vaddå "stora boxen"? Menar du långfilmerna?Tyrannosaurus skrev:Självklart! Jag är storätare av sci-fi, har bl.a. stora Star Trek-boxen med 12 DVD (alla 10 filmer + extramaterial) hemma + 11:an som kom 2009
Lär vara en 12:a på g till hösten. Gissa vem som kommer gå på bio och senare köpa den?
Jag har alla dem du nämner plus ST: Voyager, ST: TOS och ST: TNG. De rockar fett, utom TOS. William Shatner är bara för mycket...
Skippa DS9, den är inget vidare. William Shatner spelar över så till den milda grad att det ofta blir komiskt, och påfrestande.Tyrannosaurus skrev:Det är egentligen inget fel på William Shatner, utan det är TOS som känns lite urmodigt där man nästan ser trådarna som Entreprise hänger i, Klingon har släta pannor osv
Ja i TOS, men inte i filmerna. Å andra sidan tycker att att alla spelar över i TOS, det skulle ju vara så på 60-70-talet i rymdfilmer. På den tiden tyckte man det var skithäftigt.adrian_vg skrev:Skippa DS9, den är inget vidare. William Shatner spelar över så till den milda grad att det ofta blir komiskt, och påfrestande.Tyrannosaurus skrev:Det är egentligen inget fel på William Shatner, utan det är TOS som känns lite urmodigt där man nästan ser trådarna som Entreprise hänger i, Klingon har släta pannor osv
Den går på Sci-Fi Channel. Ganska ok tycker jag, jmfm DS9. Kan inte påstå att den är dålig, men kanske inte helt bra heller. 8*)Tyrannosaurus skrev:Vad tycker du om serien Entreprise då? Den gick ju på TV för några år sen. Tyckte väl inte att det var någon höjdare.
Jag kände också suget och det var enormt starkt, sen kom jag på "tusan ockå jag är ju på jobb".TG skrev:Idag så funderade jag allvarligt på ta bort C-teken, koppla in batteriet och dra på mig skinnstället....
Asfalten låg helt snö och is-fri dock så var den lite blöt men med lite gaskontroll så... Sen så kom jag på att kaffe var gott och tanken försvann....
Men jag lovar er mina vänner - Detta är ett säkert vårtecken!!!![]()
You were not aloneMaciver skrev:Jag kände också suget och det var enormt starkt, sen kom jag på "tusan ockå jag är ju på jobb".TG skrev:Idag så funderade jag allvarligt på ta bort C-teken, koppla in batteriet och dra på mig skinnstället....
Asfalten låg helt snö och is-fri dock så var den lite blöt men med lite gaskontroll så... Sen så kom jag på att kaffe var gott och tanken försvann....
Snön vräker ner här i Uppsala, men det är plusgrader så det blir bara slask av det. Hoppas bara det inte fryser nu... 8-STG skrev:Idag så funderade jag allvarligt på ta bort C-teken, koppla in batteriet och dra på mig skinnstället....
...TG skrev:Skillnaden är att snön hos mig snart är borta
Skulle tro att viffern är rastad inom två månader