Noterat. Tre st bortlovade isf.Seth skrev:Här är en intresserad.
Två kvar till mig. Får se om jag ska ha på både Edwin och svartviffern, eller bara svartviffern. Återkommer om det blir en extra kvar.
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Noterat. Tre st bortlovade isf.Seth skrev:Här är en intresserad.
Gör Ducati V4:or?
Nja det vet jag inte men det är nog bara en rubrik så det slår in på fler sökalternativ.adrian_vg skrev:Gör Ducati V4:or?
adrian_vg skrev:Noterat. Tre st bortlovade isf.Seth skrev:Här är en intresserad.
Två kvar till mig. Får se om jag ska ha på både Edwin och svartviffern, eller bara svartviffern. Återkommer om det blir en extra kvar.
Noterat.Pegaso skrev:Tar gärna den sista då, om det blir nån.
Inte då. Jag har en väldigt förstående fru. ;*)arvikathomas skrev:Ser ut som en riktig ungkarlsverkstad det![]()
Ja det må jag sägaadrian_vg skrev:Inte då. Jag har en väldigt förstående fru. ;*)arvikathomas skrev:Ser ut som en riktig ungkarlsverkstad det![]()
Grannarna som stod utanför på gatan, bara stirrade när jag baxade in härket. Några andra grannar stirrade än mer, när helt plötsligt dörren öppnas och en motorcykel rullas ut.Ajax skrev:Tack för bilden Adrian, underbart!!!
Intressanta problem du råkar ut för...adrian_vg skrev:texten till Beach Boys' gamla goding "Good Vibrations"