StigH skrev:Det rekommenderas starkt ett besök på Pyhagoras motormuseum i Norrtälje...
Mycket bildande. Både på motorområdet och på området "svensk misslyckad industripolitik efter WWII"
Kanske skulle kunna ha det som en vårtripp för forumet. Hela högen bränner upp dit och förpestar deras vardag ett par timmar?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
VFR 800 - 98 svart
blacken skrev:Kanske skulle kunna ha det som en vårtripp för forumet. Hela högen bränner upp dit och förpestar deras vardag ett par timmar?
Apropå "bränna och förpesta".
När jag var på besök senaste gången så körde man motorerna på kinesisk nötolja á 4:- liter...
Enda kravet, bränslet ska brinna och den angenäma doften fick man på köpet..
Necessity is supposed to be the mother of invention, but desperation works even better...
VF750C --82-83
Idag .. så har jag en sjukt stark önskan att pimpa min viffer .. torocharger och repsolkåpor .. tvivlar på att tomten kommer med
dom prylarna bara .. aja .. drömmar är gratis
Conseal skrev:Idag .. så har jag en sjukt stark önskan att pimpa min viffer .. torocharger och repsolkåpor .. tvivlar på att tomten kommer med
dom prylarna bara .. aja .. drömmar är gratis
Finns kompressorn till din årsmodell också nu?
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Jimmy.S skrev:måste skriva nåt, varit helt dött här idag nu går det mot ljusare tider, "snart" dags att plocka ut hojarna
Håller med.
Nå, öl och käk och ännu mer käk. Sen julklappar. Sen VFR-forum, sen sova. Funderar på om Lelles har mellandagsöppet...
===
Håller ramen, svingen och gaffeln för det effektuttaget?
===