Men alla tips på vad man ska kolla efter och tankar runt modellen mottages tacksamt.
Det gäller de årsmodeller innan 2000 som jag är intresserad av.
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Om Conseal kunde, kan du också.Heliforce skrev:Sitter och tittar på att byta till VTR (vet redan att det är gränsfall på detta forumet)
Men alla tips på vad man ska kolla efter och tankar runt modellen mottages tacksamt.
Det gäller de årsmodeller innan 2000 som jag är intresserad av.
Tror det stavas desperation.Heliforce skrev:Ska hämta den lördag eller söndag kommer kanske lite mer frågor då.
Hm. Köpa hoj utan att provköramen vad gör man inte mitt i vintern?
Ganska dum fråga Det begriper väl allaHeliforce skrev:Ja, hur desperat jag var går ju att diskutera.
Men nu har jag i alla fall provkört skapelsen. Än så länge bara på ettan och tvåan, men lite touring hanns ju med (läs garagetouring).
Tyckte att min VFR hade ett gött ljud, men jisses va kär jag blitt i V-twinen. Kommer troligen sälja min VFR till våren om jag tycker
lika mycket om VTR då som nu.
Ska försöka ägna lite tid åt att gå igenom mc:n och kolla så allting står rätt till, rensa den från det jag inte gillar och sätta dit lite som jag gillar.
Kommer bli trevligt i mellandagarna.
Men vilken längtan jag fått till sommaren![]()
Av ren nyfikenhet en fråga till dig Conseal: Vad var det som fick dig att gå tillbaka till VFR ?
/Mattias