Jag har kollat MRA:s kåpglas tex, men det är svårt att veta om dom har mörktonat. Jag vet att de har ett ljustonat som kallas smokedgrey. Men sedan har de 2 färger som kallas shadow-line och satin black. Jag vet inte om dom är mörktonade eller om dom är helt svarta?
Jag har faktiskt ingen aning om vad det är som kommer till mig. Mitt var spruket vid inköp så jag sa till säljaren att jag ville ha ett nytt. Då fick jag välja vad jag ville ha, förhöjt, original eller tonat. Då svarade jag tonat...
Jag har ingen aning om vad det är för märke, eller typ av toning... Det återstår att se.
Då var den här! Det blev en -02 uttagen -04 med 1380 mil...
Calle skrev:Jag har faktiskt ingen aning om vad det är som kommer till mig. Mitt var spruket vid inköp så jag sa till säljaren att jag ville ha ett nytt. Då fick jag välja vad jag ville ha, förhöjt, original eller tonat. Då svarade jag tonat...
Jag har ingen aning om vad det är för märke, eller typ av toning... Det återstår att se.
Det sitter på nu, och jag har tagit bilder i garaget. Ska se om jag kan få någon bild i solljuset också. Har tyvärr inte med mig kabeln nu så jag kan lägga upp bilderna, men det kommer.
Det var ett kåpglas från MRA.
Då var den här! Det blev en -02 uttagen -04 med 1380 mil...
Har bytt på min -01:a nu. Blev ett svart MRA från Lelles.
Sista gången jag beställer något från dom kan jag säga.
Är det fler som har erfarenhet från dom?
Både possitivt som negativt.....
"Hellre Parkinsons och spilla ut halva groggen,
än Alzheimers och glömma var man ställde den..."