0707 978 750 [0707- XRV 750]
Vi la ner den. Knappt någon alls fick problem.

Ska vi starta en VFR-jour också?

/Henning!
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Bör ju vara ganska lindrigt att ingå i den jouren... det är ju inte så ofta man hör nån nämna VFR och problem i samma mening.Henning skrev:När jag startade XRV750.NET hade vi en lista med folk vi kunde ringa om vi fick problem därute.
0707 978 750 [0707- XRV 750]
Vi la ner den. Knappt någon alls fick problem.
Ska vi starta en VFR-jour också?
/Henning!
+1tersan skrev:Bör ju vara ganska lindrigt att ingå i den jouren... det är ju inte så ofta man hör nån nämna VFR och problem i samma mening.
När man kör VF får man ha nya kammar på lagerHondaman skrev:När man körde Africa Twin fick man ha en bränslepump på lager och när man kör VFR är det en laddningsregulator...
Endast en svag länk/modell.
Skaffa ett par till och lägg under sadeln. Dina ljuddämpare kan användas för uppvärmning också.Since-2009 skrev:Mina handtagsvärmare (Honda) slutade fungera o ca 5 grader på kvällarna. Någon som kan bistå med uppvärmda handskar längs vägen när jag är ute o åker?
Eller så kan man stanna då och då och hålla händerna mot motorblocket... Gissa hur jag vetadrian_vg skrev:Skaffa ett par till och lägg under sadeln. Dina ljuddämpare kan användas för uppvärmning också.Since-2009 skrev:Mina handtagsvärmare (Honda) slutade fungera o ca 5 grader på kvällarna. Någon som kan bistå med uppvärmda handskar längs vägen när jag är ute o åker?
Bättre upp: passerar du förbi mig så kan du få värma händerna runt en kopp rykande hett skånskt kaffe! Under tiden kan vi låta varmluftspistolen blåsa lite i handskarna...Since-2009 skrev:Mina handtagsvärmare (Honda) slutade fungera o ca 5 grader på kvällarna. Någon som kan bistå med uppvärmda handskar längs vägen när jag är ute o åker?