Då var det gjort, min första krasch. I torsdags på LMS trafikövning var jag lite utanför banan och hamnade i en stor hög med leca-kulor. Ingenting gick sönder förutom självförtroendet och lacken. Fullt med repor på ena sida så nu behöver jag lite nya dekaler. Någon som vet var man kan hitta orginaldekaler till en 800 jubileumsmodel från 99?
Har spanat lite på forumet och hittat några trådar om dekaler men inget om orginaldekaler.
Kraschat och i behov av nya dekaler! 800 jubil. 1999.
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Kraschat och i behov av nya dekaler! 800 jubil. 1999.
Röd sägs vara snabbast, silvrig snabbare, är Jubileumsmodellen då snabbare än snabbast??
VFR800fi jubileumsmodell
Förhoppningsvis även en slit och släng sporthoj så småningom.
VFR800fi jubileumsmodell
Tanken har slagit mig, men saker och ting är ju oftast så förjordat dyrt när man handlar över disk här hemma.Conseal skrev:Snacka med auktoriserad Hondahandlare
Röd sägs vara snabbast, silvrig snabbare, är Jubileumsmodellen då snabbare än snabbast??
VFR800fi jubileumsmodell
VFR800fi jubileumsmodell
Till min ombyggda yamaha jag hade en gång i tiden, så ordnade jag dekaler hos den lokala reklamskyltmakaren. De kan ordna det mesta att skära ut i folie. Men, det gäller att ge dem "rätt" typsnitt. Så frågan är hur orginaltrogen du önskar vara. Det kostade mig då en femhundring att få ett dekalkit ordnat på detta sätt.kenjo skrev:Tanken har slagit mig, men saker och ting är ju oftast så förjordat dyrt när man handlar över disk här hemma.Conseal skrev:Snacka med auktoriserad Hondahandlare
Viffer RC46, 99:a StreetFIghter edition
Viffer SC63, 12:à brungråmetallic R.I.P.
Viffer RC46, 98:a Röd *såld*
Viffer RC36, 92:a Röd [ /color]*såld*
Viffer RC36, 92:a Granitblå R.I.P.
VFR MEET 12-14 augusti 2022
Viffer SC63, 12:à brungråmetallic R.I.P.
Viffer RC46, 98:a Röd *såld*
Viffer RC36, 92:a Röd [ /color]*såld*
Viffer RC36, 92:a Granitblå R.I.P.
VFR MEET 12-14 augusti 2022
Om du vill ha originaldekal till ett lite bättre pris är www.davidsilverspares.co.uk din vän 

--------------------------------------------
VFR 750 -95 Röd såklart
VFR 750 -95 Röd såklart