Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
När jag var grabb tyckte jag, och mina kompisar att en hoj med två pipor såg snabbare ut, än en hoj med singelpipa. Hur snabb är då inte en hoj med fyra pipor
Mister skrev:När jag var grabb tyckte jag, och mina kompisar att en hoj med två pipor såg snabbare ut, än en hoj med singelpipa. Hur snabb är då inte en hoj med fyra pipor
Hmm... för att inte tala om Honda CBX och Benelli Sei...
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tack vara 2 herrar på detta forum (Donner & Adrian) så har jag också gått och köpt "pimpade" handtag för koppling och broms, bild kommer när jag fått dem.
En annan sak som jag kommit fram till är att E-bay är ett GIFT.
Strax efter handtagen (ok, en timme senare kanske) så hade jag beställt en GIVI E55 Tech topbox. Får se nu om köpen funkar eller hur det går.
Maciver skrev:Tack vara 2 herrar på detta forum (Donner & Adrian) så har jag också gått och köpt "pimpade" handtag för koppling och broms, bild kommer när jag fått dem.
Jag skyller på Donner och hans vackra kraschkåpa, han började!
Maciver skrev:En annan sak som jag kommit fram till är att E-bay är ett GIFT.
Berätta gärna om dina eBay-erfarenheter sen!
===
Flyttar lite inlägg, så vi inte förgiftar McIvers tråd.
===