Ok, det är alltså som med övriga lite äldre hojar. Delar finns, men kanske inte Sverige.
Fö är din avatarbild förbaskat irriterande. Med bostaden full av fruktflugor, kan jag inte låta bli att försöka borsta borsta bord insekten från skärmen...
Gjorde samma sak
Dessvärre har jag också försök få bort krypet på skärmen...
SP-1 -01 Röd
VFR800FI-00 Röd
PCIII
KN-filter
Helsystem med Micron kolfiberslipon
Wilbers dämpare fram
Aut.kedjesmörjning
--------------------------------------------------------
Genom att inte ge upp nådde även snigeln Noaks ark.
Behöver du verkligen fler bågar? Vad ska du med en sån liten maskin till egentligen?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
TG skrev:Egentligen, för att det vore en alldeles utmärkt liten busmaskin på småvägarna
Hmm... Borde funka bra på gokartbanorna att ha att smiska sexhundrorna med... F@n också... Men jag måste sälja av en viffer först.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Lugn och besinning. Grönviffern är inte såld än... Dessutom är jag lite kluven om Edwin. Man kanske skulle byta ut honom först innan jag köper på mig ännu en hoj. Vågar inte ens tänka på vad frun skulle säga om detta...
===
Lugn och besinning. Grönviffern är inte såld än... Dessutom är jag lite kluven om Edwin. Man kanske skulle byta ut honom först innan jag köper på mig ännu en hoj. Vågar inte ens tänka på vad frun skulle säga om detta...
För mig ligger detta nog tidigast till nästa år så jag är tämligen lugn i stormen
För mig ligger detta nog tidigast till nästa år så jag är tämligen lugn i stormen
Snackar vi nästa år så är det ju rätt soft .. har du koll på vad importen kostar och vad man behöver ha fixat innan ?
Tar man in en hoj lastad på släp bör det vara ganska smärtfritt, jag tog in en bil för några år sen och det är lite mer pyssel när man ska köra hem den.