Men är den "äkta"? Den "riktiga" Interceptorn ska han sandfärgat motorblock och andra mätare.
Deeet.. deet vet jag inget om ;o
Då får du ta några fler bilder på block och mätare, så ser vi alla fram emot en liten redogörelse från Tynerosaouren kring vad en USA Interceptor är...
Lite mer info då, regbeviset säger flerfärgad samt 74kw.
Bilderna blev inte dom bästa då det är rätt så mörkt ute
Nu ska jag ut igen och slänga på kapellet.
Edit: Spelar det nån roll om det är en "riktig" Interceptor eller inte, med den lacken ser den ju ut att gå i 250 knyck medan den står still!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Zadde skrev:Lite mer info då, regbeviset säger flerfärgad samt 74kw.
Bilderna blev inte dom bästa då det är rätt så mörkt ute
Nu ska jag ut igen och slänga på kapellet.
adrian_vg skrev:Oj, oj, oj! Lite oväntat; en Interceptor! Juste!!
Edit: Spelar det nån roll om det är en "riktig" Interceptor eller inte, med den lacken ser den ju ut att gå i 250 knyck medan den står still!
Jo det är viktigt
Jag börjar faktiskt misstänka att den är äkta. Någon 1:a gen ägare på forumet får väl berätta om den "vanliga" har blå kåpinredning och fyrkantiga mätare?
Och är den det så är den ganska exklusiv och ungefär lika ovanlig i Europa som min.
Vad mer behöver man, förutom en vacker dag, full tank, ingen trafik och en väg som slingrar sig som en orm med magkramper?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tyrannosaurus skrev:
Jag börjar faktiskt misstänka att den är äkta. Någon 1:a gen ägare på forumet får väl berätta om den "vanliga" har blå kåpinredning och fyrkantiga mätare?
Och är den det så är den ganska exklusiv och ungefär lika ovanlig i Europa som min.
Min gamla 87:a hade fyrkantiga mätare och blå kåpinredning precis som på bild.
Tyrannosaurus skrev:Jag börjar faktiskt misstänka att den är äkta. Någon 1:a gen ägare på forumet får väl berätta om den "vanliga" har blå kåpinredning och fyrkantiga mätare?
Min gamla 87:a hade fyrkantiga mätare och blå kåpinredning precis som på bild.