Jag har nog glömt nåt...
Du är med på min lista men inte här, ursäkta!! Ska genast åtgärdas!
Jag kommer med programmet förhoppningsvis till helgen, då borde alla bitar vara på plats.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Ni som inte har betalt tilläggsavgiften, var snälla och gör det inom det snaraste!
Ni som inte vet om ni betalt eller inte kan ju gå in här och titta: VFR Nordic Meet
Jag har dubbelkollat den och jag tror att den stämmer
Har ni synpunkter på listan så hör av er!
Hjälp! Behöver en som leder en grupp på rundan, nu är vi 4, hade varit bra med en till så blir vi ca 10 i varje grupp. Någon som känner sig manad?
Skicka PM till mig i så fall.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Hej på er! Jag heter Martin och är ny på forumet, och ny på VFR. Undrar om det är försent att anmäla sig till den här träffen, och hur mycket jag ska betala i så fall (kan bara vara med på lördagen).
HONDA VFR 1200 FDA -12
Tidigare hojar
HONDA VFR 1200 FDA -10
HONDA CBR 1100 XX -06
YAMAHA YZF 1000 R -01
YAMAHA YZF 1000 R -00
YAMAHA FZR 1000 -88
YAMAHA TZR 125 -90
M@rtini skrev:Hej på er! Jag heter Martin och är ny på forumet, och ny på VFR. Undrar om det är försent att anmäla sig till den här träffen, och hur mycket jag ska betala i så fall (kan bara vara med på lördagen).
En 1200 till! Ni börjar bli många nu... Dra ett PM till Hasse, han brukar inte vara omöjlig.
M@rtini skrev:Hej på er! Jag heter Martin och är ny på forumet, och ny på VFR. Undrar om det är försent att anmäla sig till den här träffen, och hur mycket jag ska betala i så fall (kan bara vara med på lördagen).
Släng in en hundring på mitt konto enligt anvisningarna här så är du med! Då ingår frukost om du kommer innan 10, fika på rundan och mat på kvällen och framför allt så får du träffa en massa andra VFR älskare från Sverige, Norge och Danmark
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Nämen tjena M@rtini... Fint besök på forumet!
Jag har hört ihärdiga rykten att herrn har köpt ny motorcykel och har blivit så gammal att han inte ens orkar växla Ska jag säga som numera kör automat.
Så det var tydligen sant. Får gratulera till nya hojen