Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Häng med du också!blacken skrev:Det ser ut att vara kul, det där..
Det är jäkligt kul o nyttigt, skönt när man börjar få in lite flyt även om det går lite hattigt för mig. Igår var tredje passet roligast, trodde jag skulle få bastning för jag tyckte att jag låg på en del men inte ett ord om det =) Sista passet var dock katastrof, inget som stämde... någon måste ha mikklat med min hoj!blacken skrev:Det ser ut att vara kul, det där..
Hehe det var när jag o polaren stod flagvakt så hade röd grupp enhandsträning, instruktören pilla med handen på curbsen =) Vet inte om det var en övning i sig för sen var det bra många som åkte o "plocka kula" i kurvorna, såg lite kul ut.adrian_vg skrev:Släpar killen på din sista bild med foten i backen?? Det är nåt som hänger ut där. Eller är det nåt skrufs på linsen?
Ja men du börjar ju då förslagsvis i grön grupp där snitthastigheten är låg, det är hur safe som helst. Ålder är ingen godtagbar ursäkt!blacken skrev:Törs inte, ni bara slår mig.adrian_vg skrev:Häng med du också!blacken skrev:Det ser ut att vara kul, det där..Och är lite för gammal att köra "avancerat", men man skulle kunna stå bredvid och fälla syrliga kommentarer på körningen.
Slå dig? Köra avancerat?blacken skrev:Törs inte, ni bara slår mig.Och är lite för gammal att köra "avancerat", men man skulle kunna stå bredvid och fälla syrliga kommentarer på körningen.
+1Since-2009 skrev:[...]Ålder är ingen godtagbar ursäkt!