Mig hann fotografen inte med, men så blir det om man kör så fort.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Fast jag hade velat ha fotpinneskrap på bild o se om det blixtra o dundra ngt
Och vad brukar instruktörerna säga om det skrapar i?
Nästa gång får du lova att presentera dig och viffern.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Dom kommentera det faktiskt utan något underförstått, vi diskutera "häng" och jag förklara att jag inte gjorde det så mkt såhär i början när det var mkt annat att tänka på när man försöker få in tekniken. Då sa han typ "Ja juste det de skrapa i en del där borta o peka på den tredje U-kurvan" varav jag kontrade med att så var fallet och inte bara en gång =) Lösningen är naturligtvis att jobba mer med kroppen men det hade vi då redan avhandlat. Var riktigt nöjd med instruktörerna för övrigt, de var hur trevliga som helst och även fast jag o polaren buskörde lite så var det inget gnäll, vi försökte för övrigt sköta det snyggt och det verka dem tycka att vi gjorde
VFR800 EHEC
Started out with nothing and I still got most of it left
Since-2009 skrev:Dom kommentera det faktiskt utan något underförstått, vi diskutera "häng" och jag förklara att jag inte gjorde det så mkt såhär i början när det var mkt annat att tänka på när man försöker få in tekniken. Då sa han typ "Ja juste det de skrapa i en del där borta o peka på den tredje U-kurvan" varav jag kontrade med att så var fallet och inte bara en gång =) Lösningen är naturligtvis att jobba mer med kroppen men det hade vi då redan avhandlat. Var riktigt nöjd med instruktörerna för övrigt, de var hur trevliga som helst och även fast jag o polaren buskörde lite så var det inget gnäll, vi försökte för övrigt sköta det snyggt och det verka dem tycka att vi gjorde
Det är väl en fråga om hur mycket det skrapar i. Än värre blir det på vissa bågar som inte har fällbara förarfotpinnar! Skrapar det i för mycket kan det ju vara farligt. Om du nu inte gillar att kana på asfalt.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Nä sådan daredevil är jag inte Skrapar det i rätar jag nog upp hojen ganska kvickt och tappar spår litegrann = behöver jobba mer med kroppen men det var inte möjligt att pressa någe nämnvärt när man körde i grön grupp. Det kändes alltså aldrig farligt för att de skrapa i men visst det gäller ju att man har lite koll på fötterna så att man inte klämmer sig eller så.
Satsade istället som sagt på att nöta teknik i lugn takt eftersom snitthastigheten inte var särskilt hög i gruppen. Vissa kurvor var jag dock inte kapabel till att ta särskilt fort (i sammanhanget) och vissa hade man kunnat önska att få ta lite fortare men det var skoj i vilket fall. Brassa rakan och bromsa sent/ABS var kul det med så att köra om där var inga problem även om instruktörerna förmedlade när de såg att vi hade ett högre tempo att vi inte skulle gå in för hårt o sent så att vi skrämde de andra när vi kom på insidan, så det var väl det att tänka på.
VFR800 EHEC
Started out with nothing and I still got most of it left