Tjo! 39-årig kille från Ludvika i södra Dalarna och nybliven ägare till en svart VFR750 -86
Tänkte köpa en hoj i höstas för att öva med en vän och ta kortet nu i vår. Men ibland har man tur för precis när jag stegar in på trafikskolan för att köpa böckerna får de ett återbud på en intensivkurs. De frågade om jag ville ha den och utan att egentligen tänka efter tackade jag ja. Det va den 1 Sept. Den 16:e körde jag upp Ibland har man tur..
Har alldeles för många hobbys som kostar pengar så därför letade jag efter en lite sportigare touringhoj mellan 85-90. Dels pga försäkringspremien men oxå för att jag tycker att de hojarna är de finaste som gjorts. Gillar inte riktigt nyare och rundare hojar. Kom fram till att en VFR 750 skulle passa bra.
Nu har jag bara ägt den några dagar men jag kan säga att jag ångrar mig inte en sekund.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Körde en endurotävling igår men här kommer iaf en bild.
Den har nått märke i lacken men funkar helt ok.
Tickar i motorn men det får åtgärdas till vintern.
Masen skrev:Körde en endurotävling igår men här kommer iaf en bild.
Enduro med viffern? Det är alltså fler än jag som tar ut viffern på grusväg!
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
tersan skrev:Imponerande puts trots enduroåkandet!
+1
===