Alla tittar på julklapparna dom fått som ska på Viffern innan vårenStigH skrev: (ett helt meningslöst inlägg, men lite aktivitet får man väl fixa till i forumet??)

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Fransson skrev:Inga problem du lär sitta lättGöingen skrev:Går det att montera spikmatta på en viffer?HondaHasse skrev:Alla tittar på julklapparna dom fått som ska på Viffern innan våren![]()
Helt ok, mer sånt!StigH skrev:Kommer nog att fortsätta med denna tråd som projekttråd..
Allt står fortfarande i släpet och i kartonger, men efter garageröjning så kan vi börja..
(ett helt meningslöst inlägg, men lite aktivitet får man väl fixa till i forumet??)
Jodå, har kollat igenom en hel del trådar...adrian_vg skrev:Helt ok, mer sånt!
Sett längden på min presentationstråd? Den har kommit att bli en sorts blogg för mig.
Välkommen tillbakaStigH skrev:Tillbaka igen efter att ha hämtat "en annan" VF750C i Holland, en lågmilare, nu i veckan..
Den urspr i delar inköpta hojen visade sig sakna för många väsentliga detaljer, bla startmotorn saknades för att geisten skulle finnas för att fullfölja projektet.
Håller mig till ett av "Italienprojekten" just nu.
Finns en del att göra på VF:n också, inte minst för att reg skylten fortfarande är gul med NL-märke...
Kommer med en reseberättelse senare. Den bjuder jag på![]()
Då gick det nog undanStigH skrev: Kanske jag hunnit i tid om jag inte behövt tanka nästan varje timme.
14 liters tank *suck*
Coolt! Lite udda hoj på forumet, men väldigt välkommen ändå - Honda V4:or är de allihop.StigH skrev:Så har man varit nere i Holland på en snabbtur och hämtat en VF750C...
En RC07... med få mil på mätaren som stått ett bra tag...Tyrannosaurus skrev:80- eller 90-talare?