Jo men jag är lättroadadrian_vg skrev:Kul man kan roa folk, trots ämnet.blacken skrev:Du är rolig du dom är fullt upptagna med att jaga moppar, folk som har fel färg på skattemärket, och trakassera hederligt folk.

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Jo men jag är lättroadadrian_vg skrev:Kul man kan roa folk, trots ämnet.blacken skrev:Du är rolig du dom är fullt upptagna med att jaga moppar, folk som har fel färg på skattemärket, och trakassera hederligt folk.
blacken skrev:Liasom ämnet är ju så bisarrt och otäckt, så man känner sig tvungen att "plocka fram" humorn, annars så bröt man ihop över det..
Brukar köra den vägen ibland när jag ska till landet (utanför Gnesta) och ta färjan över, kör folk som idioter där med? Jag tyckte den vägen var rolig, om än ganska många blinda kurvor ...blacken skrev:Synd att det har blivit så, för det är djäkligt roliga kurvor på en del ställen, till exempel vägen till Skanssundet..
Håller med, det handlade nog inte om att roa utan garvet kom när Adrian frågade om "man inte kan få myndigheterna att göra nåt" då det till stora delar är just myndigheterna som sabbar vägarna med grusning, fräsning, farthinder, hopp och en massa annan skit.blacken skrev:Jo men jag är lättroadadrian_vg skrev:Kul man kan roa folk, trots ämnet.blacken skrev:Du är rolig du dom är fullt upptagna med att jaga moppar, folk som har fel färg på skattemärket, och trakassera hederligt folk.
Men "fenomenet" har pågått i minst en 5-6 år minst, vi har suttit på Rosenhill och snackat om det länge och väl nu, och bara kommit fram till att det är inget att göra åt, bara acceptera att det finns idioter som vill att man ska skadas eller förolyckas. samt ta det djäkligt lugnt i kurvorna. Synd att det har blivit så, för det är djäkligt roliga kurvor på en del ställen, till exempel vägen till Skanssundet..
Liasom ämnet är ju så bisarrt och otäckt, så man känner sig tvungen att "plocka fram" humorn, annars så bröt man ihop över det..