Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Ja drog ner grafiken så fort ja började med multiplayer
kör med samma grafikkort som Jimmy.
Bryr mig inte hur fina skuggorna är när ja jagar tyskar =)
ja samlade till ett grafikkort till med så köpte ja en läderjacka och kevlar jeans till hojjen =)
man behöver inte spela så mycket för att gå upp nivåer. man får ju bonus för allt man gör. headshots, bästa spelare, bästa gruppen, döda sju i rad osv osv de bygger snabbt på.
kör med samma grafikkort som Jimmy.
Bryr mig inte hur fina skuggorna är när ja jagar tyskar =)
ja samlade till ett grafikkort till med så köpte ja en läderjacka och kevlar jeans till hojjen =)
man behöver inte spela så mycket för att gå upp nivåer. man får ju bonus för allt man gör. headshots, bästa spelare, bästa gruppen, döda sju i rad osv osv de bygger snabbt på.
Man kan inte köra vilse om man skiter i var man är
Honda VTR 1000 99
Honda VFR 750 1991 (Såld)
Yamaha RD 250 1981 (Såld)
Bor på http://www.electrobear.com
Honda VTR 1000 99
Honda VFR 750 1991 (Såld)
Yamaha RD 250 1981 (Såld)
Bor på http://www.electrobear.com
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Moi??Jimmy.S skrev:Hi hi hi sätt inga griller i skallen på mig nu

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Så här tillbringade jag större delen av söndagen...

Tändstiften i bakre cylinderraden såg ok ut.
Vänster bak:

Höger bak:

Sen betraktade jag på främre cylinderraden i ca tjugo sekunder och bestämde mig för att skippa att kolla tändstiften där. Senast jag gjorde det, höll jag på i ca tre timmar...
Övergick ist till att byta ut ett antal skruvar samt skruva i där det fattades, i luftburken. Före ägaren hadu ju "glömt" skruva fast förgasarplattan ordentligt med glapp som följd, och tjuvluft på det. Nu sitter det fyra skruvar per tratt iaf.
Fortsatte sen med kylvätskebytet. Oj, oj, oj... Tog fyra timmar och femton minuter. Mer om det i guidesubforumet tror jag...
Edit: Guiden är klar!
Tändstiften i bakre cylinderraden såg ok ut.
Vänster bak:
Höger bak:
Sen betraktade jag på främre cylinderraden i ca tjugo sekunder och bestämde mig för att skippa att kolla tändstiften där. Senast jag gjorde det, höll jag på i ca tre timmar...

Övergick ist till att byta ut ett antal skruvar samt skruva i där det fattades, i luftburken. Före ägaren hadu ju "glömt" skruva fast förgasarplattan ordentligt med glapp som följd, och tjuvluft på det. Nu sitter det fyra skruvar per tratt iaf.
Fortsatte sen med kylvätskebytet. Oj, oj, oj... Tog fyra timmar och femton minuter. Mer om det i guidesubforumet tror jag...

Edit: Guiden är klar!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
J@kla träningsvärk man fick i låren efter gårdagens fyra timmars-mekning... Borde ingå ett uppvärmningsschema av kroppen också i Haynes mekmanualer. 

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Mysko med motortemperaturen efter kylvätskebytet; nu går temperaturen upp som den ska enl temp-mätaren även under en ganska kort körsträcka. Nåt den svårligen gjorde förut. Får mig att undra hur mycket kylvätska som fanns i förut... Ytterligare en skopa klåperi åt förre ägaren. Tur iaf att man fyllde på lite under förra sommaren.
Bågen går finfint annars, inte en tillstymmelse till bludder. Bara när man precis har startat den på morgonen med choken, då bluddrar den och går inte riktigt rent, men det försvinner efter nån minut, eller medan man tar på hjälm och handskar.
Får se vad SBP säger om den lite lätt vinda bromsskivan fram.

Bågen går finfint annars, inte en tillstymmelse till bludder. Bara när man precis har startat den på morgonen med choken, då bluddrar den och går inte riktigt rent, men det försvinner efter nån minut, eller medan man tar på hjälm och handskar.
Får se vad SBP säger om den lite lätt vinda bromsskivan fram.

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Biltemakunder som luktar gammalt mök, barn inne på Biltema som springer runt helt okontrollerat och som verkar ha fått rabies eller nåt, bilister som söndagsfisåker i 30-40km/h på 50-väg utan koll på kolonnen bakom, och så paret - make och maka - utanför Biltema som ställt bågen utanför på mc-parkeringen, en FJR fö, och som ser så alldeles förväntansfulla, för att inte säga kära ut, inför att ta en tur till med bågen. Man blir varm inombords, som kompensation för all annan skit inne på Biltema!
På väg hem igen kan man inte låta bli att undra vad det är med folk och trafikljus. När jag står först i kön och får gult ljus, ja annars också (så gott det går), brukar jag ha drajven i och har redan början rulla när det blir grönt. Vad är det med folk som inte kommer loss vid trafikljus egentligen, när det redan varit grönt en stund? Jag noterade att efter ett par sekunder var jag i min bil redan åtminstone 50m bort när bilen bakom kom iväg. Que?? Så snabb är inte ens fruns T4:a. Med viffern, och Edwin, blir avståndet bortåt hundra meter innana de bakomvarande kommer loss! Bilister...
Skaffade iaf ett par sidoväskor från Biltema för 399kr. Jag förstår att det följer med packpåsar... Stängningen av väskorna är ... intressant... Skaffade vidare en förpackning ljuddämparbandage och en sprejburk vit fälgfärg.
Sidoväskorna ska provas i sommar under turen ner till Linköping. Sprejfärgen ska användas till att fixa till lite den vita VFR-bakfälgen, och ljuddämparbandaget fixade jag Edwin läcka i skarven mellan ljuddämparen och avgasröret.
Insåg att Biltemas glasfiberband nog inte tål att lindas runt avgasrör trots allt; den hade bitvis smält fast på avgasrör och slangklämma. Av de fyra rostfria klämmorna jag använt för att sätta fast bandet, var två tvungna att kasseras pga rost(...), de andra två var lätt deformerade men kunde återanvändas. Edwin poffar på nu, och verkar inte läcka mer i skarven. Nåt som under vintern värmde lite grann om knävecket när man stod still vid trafikljusen.
Ljuddämparen var iaf mäktigt rostig, stålborstade lite på den men gav upp ganska snart. Hoppas den håller åtminstone ett år till... Bakbromskontakten hade gett upp igen, men med lite trixande kom den i gång igen. Edwin är i bra mekaniskt skick, men ser ut som f@n efter vintern... Hoppas SBP inte bryr sig om utseendet...
Kvar att göra är att skruva ur dubbarna ur sommardäcken, montera på dessa för SBP och byta olja och filter. Kanske en (vatten)tvätt också.
På väg hem igen kan man inte låta bli att undra vad det är med folk och trafikljus. När jag står först i kön och får gult ljus, ja annars också (så gott det går), brukar jag ha drajven i och har redan början rulla när det blir grönt. Vad är det med folk som inte kommer loss vid trafikljus egentligen, när det redan varit grönt en stund? Jag noterade att efter ett par sekunder var jag i min bil redan åtminstone 50m bort när bilen bakom kom iväg. Que?? Så snabb är inte ens fruns T4:a. Med viffern, och Edwin, blir avståndet bortåt hundra meter innana de bakomvarande kommer loss! Bilister...
Skaffade iaf ett par sidoväskor från Biltema för 399kr. Jag förstår att det följer med packpåsar... Stängningen av väskorna är ... intressant... Skaffade vidare en förpackning ljuddämparbandage och en sprejburk vit fälgfärg.
Sidoväskorna ska provas i sommar under turen ner till Linköping. Sprejfärgen ska användas till att fixa till lite den vita VFR-bakfälgen, och ljuddämparbandaget fixade jag Edwin läcka i skarven mellan ljuddämparen och avgasröret.
Insåg att Biltemas glasfiberband nog inte tål att lindas runt avgasrör trots allt; den hade bitvis smält fast på avgasrör och slangklämma. Av de fyra rostfria klämmorna jag använt för att sätta fast bandet, var två tvungna att kasseras pga rost(...), de andra två var lätt deformerade men kunde återanvändas. Edwin poffar på nu, och verkar inte läcka mer i skarven. Nåt som under vintern värmde lite grann om knävecket när man stod still vid trafikljusen.
Ljuddämparen var iaf mäktigt rostig, stålborstade lite på den men gav upp ganska snart. Hoppas den håller åtminstone ett år till... Bakbromskontakten hade gett upp igen, men med lite trixande kom den i gång igen. Edwin är i bra mekaniskt skick, men ser ut som f@n efter vintern... Hoppas SBP inte bryr sig om utseendet...
Kvar att göra är att skruva ur dubbarna ur sommardäcken, montera på dessa för SBP och byta olja och filter. Kanske en (vatten)tvätt också.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Morgonen bjöd på strålande sol och man blir ju så glad av vakna när morgonljuset liksom kryper in under kanten på gardinerna. Sen kollar man på termometern och den visar på knappt över nollan. Humöret sjunker raskt...
På med stället, och starta viffern. Öööön, ööön, öön, ön, n, "klick"... Av med tändningen, vänta en liten stund, försöka igen. Då händer inget alls. Bågen är tvärdöd och inget händer när man trycker på startknappen. Tusen tankar om en död laddregulator far genom huvudet, men lägger sig när jag ser att alla kontrollampor mm lyser än.
Kylan hade sugit musten ur batteriet är min slutsats. Märkte sen att helljuset var på. Va' f@n...! Nu börjar jag bli misstänksam alltså. Har sett att knappar och inställningar på viffern har ändrats då och då på senare tid medan den stått på jobbet. Det är småsaker, men nog för att skapa en stor irritation, det kan handla om att blinkersena går igång när jag ska hem, eller dödaren är på. Jag blir så less på folk som inte kan låta bli att pilla på andras hojar. Ett tjuvlarm vore inte fel, gärna ett som känsligt nog att reagera på obehöriga knapptryckningar på viffern...
Nå, iaf. Viffer startar inte på morgonen. Bara att sätta i laddaren, hänga in viffernnycklarna igen och ta Edwinnycklarna ist. Ladd-kicka några gånger och sen skarp-kicka. Vroff! Startar på första kicken. Man är glad för kick.
Vingligt var det när man skulle iväg, det var som att klättra upp på en höskrinda efter att ha kört den komfortabla viffern ett tag nu. Accelerationen är inte direkt stormande på Edwin heller, blev faktiskt lite orolig att nåt gått fel eftersom den kändes så slö, med det var bara skillnaden i effekt jmfm viffern.
Man får lite annat perspektiv på tillvaron om man byter hoj då och då. Om än ofrivilligt...

På med stället, och starta viffern. Öööön, ööön, öön, ön, n, "klick"... Av med tändningen, vänta en liten stund, försöka igen. Då händer inget alls. Bågen är tvärdöd och inget händer när man trycker på startknappen. Tusen tankar om en död laddregulator far genom huvudet, men lägger sig när jag ser att alla kontrollampor mm lyser än.
Kylan hade sugit musten ur batteriet är min slutsats. Märkte sen att helljuset var på. Va' f@n...! Nu börjar jag bli misstänksam alltså. Har sett att knappar och inställningar på viffern har ändrats då och då på senare tid medan den stått på jobbet. Det är småsaker, men nog för att skapa en stor irritation, det kan handla om att blinkersena går igång när jag ska hem, eller dödaren är på. Jag blir så less på folk som inte kan låta bli att pilla på andras hojar. Ett tjuvlarm vore inte fel, gärna ett som känsligt nog att reagera på obehöriga knapptryckningar på viffern...
Nå, iaf. Viffer startar inte på morgonen. Bara att sätta i laddaren, hänga in viffernnycklarna igen och ta Edwinnycklarna ist. Ladd-kicka några gånger och sen skarp-kicka. Vroff! Startar på första kicken. Man är glad för kick.
Vingligt var det när man skulle iväg, det var som att klättra upp på en höskrinda efter att ha kört den komfortabla viffern ett tag nu. Accelerationen är inte direkt stormande på Edwin heller, blev faktiskt lite orolig att nåt gått fel eftersom den kändes så slö, med det var bara skillnaden i effekt jmfm viffern.
Man får lite annat perspektiv på tillvaron om man byter hoj då och då. Om än ofrivilligt...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Slipade lite på den vita åttaekrade bakfälgen häromdan, tvättade den och sprejlackade med Biltemas vita fälgfärg. Blev ganska snyggt måste jag säga. Färgen är i det närmaste helt perfekt i tonen!
Grunnar på om jag ska skifta mitt pluggade Roadtech Z6 från den svarta originalfälgen till den vita eller om jag ska montera ett nytt snorbilligt däck på nya fälgen.
Hmmm... Skulle ju vara praktiskt om man bara kunde skifta hjulen, dvs ha däck på båda hjulen...
Idéer och tips nån?
Grunnar på om jag ska skifta mitt pluggade Roadtech Z6 från den svarta originalfälgen till den vita eller om jag ska montera ett nytt snorbilligt däck på nya fälgen.
Hmmm... Skulle ju vara praktiskt om man bara kunde skifta hjulen, dvs ha däck på båda hjulen...
Idéer och tips nån?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Irriterade mig idag över att Uppsalahem för nån månad sen blåste ihop allt grus på gatorna i närheten, lät det ligga varvid det snart spreds ut lika mycket igen. Några veckor efter det, för några dar sen bara, blåste de i hop gruset igen och låter det ligga. Men hallå??
Nå, satte igång med en mindre Edwin-fix. En burk Pilsner Urquell var lösningen. Japp, en Urquell är passande både till påskmiddagen och sen för Edwinrepationer.
Det var Biltemas ljudämparbandage som inte höll för trycket inifrån vid skarven mellan ljuddämpare och avgasrör. Det poffade en del ganska snart efter den fixen. Nu ville jag göra en mer beständig fix, så jag klippte av ca en halv decimeter av burken, biten rullade ihop sig nästan av sig själv vilket bådade gott. Av med ljuddämparen och peta in den hoprullade biten aluminium, sen på med ljuddämparen på avgasröret. Lite pustande och stånkanden senare satt den på plats. Kickade igång älskade hatade Edwin och inte ett smack avgaser letade sig ut i skarven.
Ljuddämparbandage för stoppning och tätningen samt ölburksaluminium för styrkan(...). Drog åt slanglämman lite till och blippade på gasen en stund. Nope, inga läckage där, allt kommer ut där bak, precis som Honda 1983 fann det vist att göra.
Plockade ihop allt pinaler och tvättade av viffern. Lera är bökigt att få bort. Denna gång glömde jag inte bort tvättpluggen i ljuddämparen när jag skulle starta bågen efter tvätten. Förra gången gjorde jag det och pluggen flög iväg en bra. Berättade jag om det? Det var iaf såhär; efter tvätt skulle jag varmköra motorn lite och torka ljuddämpare och avgasrör. Startar alltså viffern och hör ett pysande. Det ökar och nu blir jag lite orolig för jag kan inte avgöra var det kommer ifrån. Nu viner det lite också, och plötsligt ett starkt POP! och ett BANK! Va' fanken var det...?? Tog ett varv runt bågen, men såg inget uppenbart. Pysandet var borta. Sen föll poletten ner, tvättpluggen! Hittade den efter nån minut några meter bort vid staketet. Edwin hade tagit emot den...
I vilket fall, viffern är nytvättad och blänkande ren och jag beundrar den lite, när jag hör ett väldigt skrapande och susande en bit bort på gatan; Uppsalahem kommer med sina maskiner och plockar upp gruset. På en lördag! Ett STORT dammoln kommer närmare. Jag går in och gråter en skvätt...
Medan de höll på och rörde upp himmel och jord, plockade jag fram Techspec Gripster Snakeskinsen och började måtta på viffern. Mallen för Suzuki GSX-R600/1000 verkade passande, så jag klippte ut pappersmallen och måttade på tanken, men några av linjerna passade inte in på tankens linjespel. Viffertanken 94-97 är väldigt välvd på alla håll och kanter märkte jag idag...
Lite mer måttande och funderande visade att mallen för Honda CBR600 kunde passa. Klippte ut den och måttade. Perfekt! Sen ägnade jag nån timme åt att klippa ut ormskinnet och fasa kanterna. Det är jobbigt att fila i mjukt gummi...
Spritade sen av knäurtagen på tanken, värmde lite med en varmluftpistol och satte på den första. Det blev en luftbubbla mitt på.
Tryckte ut den bäst det gick. Det andra ormskinnet gick bättre, man ska verkligen rulla på skinnet för bäst resultat. RTFM lille vän...
Värmde mer på skinnen och tryckte på hela ytan för att få klisterytan att sätta sig. Provsatt sen. Verkade ge bra resultat, iaf med shorts.
Mer info kan komma imorgon efter avrostningen!
Bilder nedan. Tycker de svarta skinnen funkar bra ihop med den mörkgröna färgen på hojen. Brydde mig inte om att sätta på tankpadden än. Biltemas modell är bättre just nu. Vill dessutom prova hur greppen funkar innan jag sätter på ormskinnspadden också.










Nå, satte igång med en mindre Edwin-fix. En burk Pilsner Urquell var lösningen. Japp, en Urquell är passande både till påskmiddagen och sen för Edwinrepationer.

Ljuddämparbandage för stoppning och tätningen samt ölburksaluminium för styrkan(...). Drog åt slanglämman lite till och blippade på gasen en stund. Nope, inga läckage där, allt kommer ut där bak, precis som Honda 1983 fann det vist att göra.

Plockade ihop allt pinaler och tvättade av viffern. Lera är bökigt att få bort. Denna gång glömde jag inte bort tvättpluggen i ljuddämparen när jag skulle starta bågen efter tvätten. Förra gången gjorde jag det och pluggen flög iväg en bra. Berättade jag om det? Det var iaf såhär; efter tvätt skulle jag varmköra motorn lite och torka ljuddämpare och avgasrör. Startar alltså viffern och hör ett pysande. Det ökar och nu blir jag lite orolig för jag kan inte avgöra var det kommer ifrån. Nu viner det lite också, och plötsligt ett starkt POP! och ett BANK! Va' fanken var det...?? Tog ett varv runt bågen, men såg inget uppenbart. Pysandet var borta. Sen föll poletten ner, tvättpluggen! Hittade den efter nån minut några meter bort vid staketet. Edwin hade tagit emot den...

I vilket fall, viffern är nytvättad och blänkande ren och jag beundrar den lite, när jag hör ett väldigt skrapande och susande en bit bort på gatan; Uppsalahem kommer med sina maskiner och plockar upp gruset. På en lördag! Ett STORT dammoln kommer närmare. Jag går in och gråter en skvätt...
Medan de höll på och rörde upp himmel och jord, plockade jag fram Techspec Gripster Snakeskinsen och började måtta på viffern. Mallen för Suzuki GSX-R600/1000 verkade passande, så jag klippte ut pappersmallen och måttade på tanken, men några av linjerna passade inte in på tankens linjespel. Viffertanken 94-97 är väldigt välvd på alla håll och kanter märkte jag idag...
Lite mer måttande och funderande visade att mallen för Honda CBR600 kunde passa. Klippte ut den och måttade. Perfekt! Sen ägnade jag nån timme åt att klippa ut ormskinnet och fasa kanterna. Det är jobbigt att fila i mjukt gummi...
Spritade sen av knäurtagen på tanken, värmde lite med en varmluftpistol och satte på den första. Det blev en luftbubbla mitt på.

Värmde mer på skinnen och tryckte på hela ytan för att få klisterytan att sätta sig. Provsatt sen. Verkade ge bra resultat, iaf med shorts.

Bilder nedan. Tycker de svarta skinnen funkar bra ihop med den mörkgröna färgen på hojen. Brydde mig inte om att sätta på tankpadden än. Biltemas modell är bättre just nu. Vill dessutom prova hur greppen funkar innan jag sätter på ormskinnspadden också.



Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Supergrepp! Man behöver inte knipa så förtvivlat om tanken mer!adrian_vg skrev:[...]Mer info kan komma imorgon efter avrostningen!
[...]
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- jockenicken
- Donator 2009
- Inlägg: 125
- Blev medlem: ons jul 11, 2007 10:42
- Ort: Trollhättan
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Ööh... Det kom inte ut så bra va'?jockenicken skrev:Jadu...adrian_vg skrev: man ska verkligen rulla på skinnet för bäst resultat.![]()
![]()

Men det krävs kanske en viss sorts sinne för rätt (fel?) sorts association.


Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Nej du Adrian, det gjorde det nog inte. Man kan kanske säga, i samma andemening, att det kom lite överallt, inte sant?adrian_vg skrev:Ööh... Det kom inte ut så bra va'?jockenicken skrev:Jadu...adrian_vg skrev: man ska verkligen rulla på skinnet för bäst resultat.![]()
![]()
Kanske det. Eller så är det du!adrian_vg skrev:Men det krävs kanske en viss sorts sinne för rätt (fel?) sorts association.![]()

- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Ja du, jag vet inte hur det är med er, men ovanstående kommentar gjorde just min dag!marinmo skrev:Nej du Adrian, det gjorde det nog inte. Man kan kanske säga, i samma andemening, att det kom lite överallt, inte sant?

Jag bjuder på den.marinmo skrev:Kanske det. Eller så är det du!

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!