Ocean skrev:Haha, givetvis! Ägarbeviset ligger redan på den gula lådan
Isf, grattis än en gång! Glöm inte ändra din sig.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Donner skrev:Grattis, lagom kul att köra i snöstorm kan jag tänka hehe.
Var e bilderna??
Min laptop har lagt av så det kommer när den är fixad.
Ja det e lugnt, hur är körställningen jämfört med en VFR?
Man sitter mer sportigt eftersom clipons sitter lägre, men jag som är lång och har kass rygg efter en jetski-olycka känner inget obehag, körde ändå 14 mil motorväg hem.
Den är som jag sagt innan väldigt lätt att lägga ner i svängarna och följer med mjukt och fint. Svarar väldigt bra på låga varv trots strypningen som ligger på de lägre växlarna, detta ska åtgärdas med en TRE-mod. Sen blir det nog ett par slipon också
Ocean skrev:
Min laptop har lagt av så det kommer när den är fixad.
Man sitter mer sportigt eftersom clipons sitter lägre, men jag som är lång och har kass rygg efter en jetski-olycka känner inget obehag, körde ändå 14 mil motorväg hem.
Den är som jag sagt innan väldigt lätt att lägga ner i svängarna och följer med mjukt och fint. Svarar väldigt bra på låga varv trots strypningen som ligger på de lägre växlarna, detta ska åtgärdas med en TRE-mod. Sen blir det nog ett par slipon också
NÄR SKA VI KÖRA, SKÅNEPÅGAR??????
Hehe sugen på att köra??
Ja vi får väl skrapa ihop ett gäng och ge oss ut.
Fint att den är så lättkörd, ser ju inte ut att vara det. Ja jag får pröva en i GBG nu i helgen.
Donner skrev:
NÄR SKA VI KÖRA, SKÅNEPÅGAR??????
Hehe sugen på att köra??
Ja vi får väl skrapa ihop ett gäng och ge oss ut.
Fint att den är så lättkörd, ser ju inte ut att vara det. Ja jag får pröva en i GBG nu i helgen.
det tycker jag absolut du ska göra, du kanske blir hooked
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!