Conseal skrev:Mössorna är inte hivade utan kommer lottas ut precis som tidigare dagts
Intrig is the shit
Puh... Generalen är lurig!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Ok .. idag eller imorgon så kommer jag ta och göra en klassisk lottning .. lappar i en behållare .. sen ska familjen (troligen ungarna) dra fram 3 mottagare av mössorna.. Återkommer med resultatet
Conseal skrev:Ok .. idag eller imorgon så kommer jag ta och göra en klassisk lottning .. lappar i en behållare .. sen ska familjen (troligen ungarna) dra fram 3 mottagare av mössorna.. Återkommer med resultatet
När du skriver så där så kommer man osökt att tänka på..............................Julafton
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
HondaHasse skrev:Nu får du börja sticka nya så vi hinner använda dem innan vintern är slut
Sticka nya, och misslyckas så att de är osäljbara, tror jag det ska vara?
===