MC-dagar 2010 (Göteborg)
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
1. Göingen
2. HondaHasse
3. Åsa
4. Akademikern
5. Burnis
6. Robert
7. tersan
8. dubbear
9. Mister
10.Donner
11. Hexx
Åker från Falköping
2. HondaHasse
3. Åsa
4. Akademikern
5. Burnis
6. Robert
7. tersan
8. dubbear
9. Mister
10.Donner
11. Hexx
Åker från Falköping
Olle
VFR 800 -11 VINRÖD
I hate strip clubs.. I can't touch her, she can't touch me, I can't touch myself, and i have to give her all my cash.. It just reminds me of the wife.....
VFR 800 -11 VINRÖD
I hate strip clubs.. I can't touch her, she can't touch me, I can't touch myself, and i have to give her all my cash.. It just reminds me of the wife.....
-
- Medlem
......
Senast redigerad av Akademikern den tor feb 11, 2010 09:54, redigerad totalt 1 gånger.
Om Harley Davidson tillverkade flygplan, skulle du våga flyga då?
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Vem är Åsa? Har vi en ny viffertjej på forumet som inte harpresenterat sig??Akademikern skrev:3. Åsa
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
Du kan ju komma på VF/R Nordic Meet och träffa oss här nere i söder. Jag lägger nog ut inbjudan till träffen nu till helgen. Ska bara finslipa det sista på den.tersan skrev:Dags att komma ner till södern och träffa lite trevligt vifferfolk?
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
- adrian_vg
- Kontakt:
TG har bjudit in mig och frun till Helsingborg till sommaren. Frun säger sig vara villig att hänga på på bönpallen, *om* vi stannar till i Jönköping över natten och hon får se mer av min födelsestad. Blir för långt att köra annars, om vi ska undvika motorväg och rak landsväg helt, på en dagsfärd. Helsingborg ligger iaf inte långt från er i södraste södern. VI får se hur saker rullar ut sig framåt sommaren. Lite för tidigt att uttala sig om saker och ting än.tersan skrev:Ledtråd: HondaHasse...![]()
Dags att komma ner till södern och träffa lite trevligt vifferfolk?
Förresten är vifferfolk i mellansverige också trevliga!

===
===
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
- Tyrannosaurus
- Kontakt:
Jag vill inte vara pessimist, men... är ni säkra på att snön har försvunnit till 23-25/4 ?

Eller är det kanske konvertering på gång

Eller är det kanske konvertering på gång

Camp VMCKadrian_vg skrev:Frun säger sig vara villig att hänga på på bönpallen, *om* vi stannar till i Jönköping över natten och hon får se mer av min födelsestad.

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Vad har det med frågan att göra?Tyrannosaurus skrev:Jag vill inte vara pessimist, men... är ni säkra på att snön har försvunnit till 23-25/4 ?![]()

Har du någon länk som bevisar det påståendet, annars tror jag att det är en sån där internet-myt...adrian_vg skrev:
Förresten är vifferfolk i mellansverige också trevliga!HondaHasse skrev: Ja det har jag läst om på nätet...

VFR750F -92, grön
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
- adrian_vg
- Kontakt:
Hittills har snön i Uppsala varit borta till sista april. Enda gången det var snö i trakterna vid det datumet var typ '93.Tyrannosaurus skrev:Jag vill inte vara pessimist, men... är ni säkra på att snön har försvunnit till 23-25/4 ?![]()
Vi reser med lätt packning, dvs hotell. Finns billiga hotell i Jkpg för en femhundring eller så natten. Dessutom, så nära Bankeryd vill jag inte vara. Jag har trots allt bott där i nitton år.Tyrannosaurus skrev:Camp VMCKadrian_vg skrev:Frun säger sig vara villig att hänga på på bönpallen, *om* vi stannar till i Jönköping över natten och hon får se mer av min födelsestad.

Allt som står på internet är väl sant, är det inte? Bara en sån sak som att jag är en hedersknyffel borde ju bekräfta saken juh!tersan skrev:Har du någon länk som bevisar det påståendet, annars tror jag att det är en sån där internet-myt...

===
===
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Jo, jag har läst nånstans på nätet att allt man läser på nätet är sant, så då måste det ju vara så. Fast att du skulle vara en hedersknyffel har jag inte sett, har du nån länk till det påståendet?adrian_vg skrev:Allt som står på internet är väl sant, är det inte? Bara en sån sak som att jag är en hedersknyffel borde ju bekräfta saken juh!

VFR750F -92, grön
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
- Tyrannosaurus
- Kontakt:
Och 2010adrian_vg skrev:Hittills har snön i Uppsala varit borta till sista april. Enda gången det var snö i trakterna vid det datumet var typ '93.Tyrannosaurus skrev:Jag vill inte vara pessimist, men... är ni säkra på att snön har försvunnit till 23-25/4 ?![]()

Med tanke på att det är runt halvmetern och smällkallt även i Stockholm så skulle jag inte utesluta nyttjandet av "stödhjulen".
http://www.expressen.se/debatt/1.183631 ... n-vara-har
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal