Tegfors skrev:K1 o K3 har rätt stora skillnader i chassi....
Om jag inte missminner mig så klagade rejsförarna på att K1 "ormade" sig.... men jag kan nog garantera att jag inte skulle känna skillnaden...
Återigen, bra hoj!!!
Kollade upp det och du har rätt, kåpor, ram, radialmonterade bromsar, 4 kolvs ok ist för 6 kolvs, 300 mm bromskivor, 32 bit CPU är några av de saker som ändrades. Trodde att det kom på K4.
Tegfors skrev:K1 o K3 har rätt stora skillnader i chassi....
Om jag inte missminner mig så klagade rejsförarna på att K1 "ormade" sig.... men jag kan nog garantera att jag inte skulle känna skillnaden...
Återigen, bra hoj!!!
Kollade upp det och du har rätt, kåpor, ram, radialmonterade bromsar, 4 kolvs ok ist för 6 kolvs, 300 mm bromskivor, 32 bit CPU är några av de saker som ändrades. Trodde att det kom på K4.
Grattis till nya hojen, dom e säkert trevliga dom hojarna.
Jag har inte blivit utsparkad från forumet än så det tror jag inte du blir heller hehe.
Kör fint.
Donner skrev:Grattis till nya hojen, dom e säkert trevliga dom hojarna.
Jag har inte blivit utsparkad från forumet än så det tror jag inte du blir heller hehe.
Kör fint.
Ja, kom på att du också var en förädare
Då är vi iaf 2st i skåne
Donner skrev:Grattis till nya hojen, dom e säkert trevliga dom hojarna.
Kör fint.
Ja, kom på att du också var en förädare
Då är vi iaf 2st i skåne
Hehe japp fast vi kan ju kalla det för outsiders...låter lite snällare.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Var och tittade på lite gixxerdelar hos en kille men det visade sig vara väldigt svårt att se om det var mitt, sen hade han iofs bild på sig själv med hojen på väggen.
Det blir nog ingen ny hoj detta året, men nästa år, då jävlar!!!
Ska se om jag kan låna en hoj i vår för nu börjar jag få vårkänslor
Ocean skrev:Ska se om jag kan låna en hoj i vår för nu börjar jag få vårkänslor
Redan?
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Sagt och gjort, inget mera brott och straffande, och vidare förgiftning av Oceans egen tråd här nu.
Fortsätt om ni vill på http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?t=2899, men håll "korrekt" ton. Inläggen ska vara genomtänkta och väl formulerade enl sedvanlig hög VFR-forumstandard! Helst iaf...
===