Men det verkar vara mest för offroadare och den ser ut att behöva vanlig sving för att kunna fästas. I övrigt verkar det vara mer eller mindre universal. Kan kanske vara aktuellt om det blir en ny istid (f'låt "global warming" hette det visst). Mer aktuellt än någonsin
Dom verkar inte ha något återförsäljare i Sverige, de närmaste är Norge eller Finland.
Helt klart en cool pryl Tror dock att sådana grejer inte lämpar sig så bra till en 230 kg tung vfr. Ser mer ut att passa bättre till den typ av hojar som finns med i filmen
H2SO4 skrev:Helt klart en cool pryl Tror dock att sådana grejer inte lämpar sig så bra till en 230 kg tung vfr. Ser mer ut att passa bättre till den typ av hojar som finns med i filmen
H2SO4 skrev:Helt klart en cool pryl Tror dock att sådana grejer inte lämpar sig så bra till en 230 kg tung vfr. Ser mer ut att passa bättre till den typ av hojar som finns med i filmen
Jag väntande mig en kommentar från Henning typ "du skulle bara våga " med tanke på att göra våld på kardankultoffroaden XLV750R, men den kom aldrig så jag antar att det är ok
Å andra sidan handlar det ju bara om att ta av hjulen.
Jag trodde att hjulen behövdes för att hålla motorcykeln uppe, gyroeffekten från hjulet ni vet. Eller räcker det med med den snurrande grejen mot bandet?
Och framförallt; varför inte en snöskoter ist??
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!