Jag är ny här och har en del funderingar gällande.... hmmm, ja en hel del egentligen men vi börjar här.
Köpte i våras en VFR 750f-86 som som nu skall bli ett vinterrenoveringsobjekt. Tanken är den att gumman skall övningsköra på den till våren, men först är det dags för lamellbyte, bromsrenovering och allmänservice. Mekkade en del när jag var yngre(25 år sen), men jag fattar inte, tycks ha glömt av det mesta eller åxå var det så att jag bara bytte drev på moppen, drack folköl och lyssnade på Maiden och Saxon på högsta volym...

Så nu, är jag intresserad av en verkstadsmanual, någon som kan sin utantill och inte har ngt behov av den längre?, eller tips på var det går att köpa en?
Likadant reservdelar, tex. ljuddämpare,(den brôtar nått så innihelvete)gärna begagnat?
Kan tillägga att jag bor i GBG, så om det finns ngn i typ västra sverige, så är ju det intressant...
Kan väl som slutord säga att jag alltid vart svag för VFR'en, och visste redan -86, då jag körde en för första gången, att en sådan skulle jag köpa ngn gång... Har även en Guzzi Griso men nu kanske jag pajja alltihop och inte får ett enda svar...

Ha en fin-fin vecka!!
Freddan