Såg just att det var "rätt" helg, fick för mig att det var den här helgen.
30/10 - 1/11 är både jag, Piet m.fl. med stor sannolikhet i Helsingborg/Helsingör. MC777 har sin Fuldmåne Fest på lördagen, jag ska dit och åker sannolikt ner på fredag em.
Jag håller nog med Donner, inte för att jag varit på det vid knutpunkten med dom har nog fler sorters öl på det gamla stället uppe i stan. Sen är det där med atmosfären.
Jag kommer ha forumtröjan på mig.
Tror inte jag hinner innan 19:30, slutar 18:00 och ska köra från klippan till Ängelholm, duscha och sedan ta tåget till hbg. Det blir tufft...
jag hoppar maten...får med se vilken tid tåget går.ängelholmståget för mig med. ingen forumtröja på..frågan är om ni kommer in med den på..
jag har en ros i håret
Donner skrev:
Nja jag tycker det andra Bishop är betydligt trevligare, mysigare och bör nog ha typ samma whiskyutbud...men bestäm ni.
Min fru tycker som du, jag har bara varit på det på Knutan så jag har ingen åsikt egentligen.
Ska vi köra omröstning
Jag dricker ju mest öl så finns det bara det så är jag nöjd
Invalido skrev:jag har en ros i håret
Är den röd eller vit? Bara så man vet vad man ska kolla efter....
Tar kameran med och sen lägger vi ut bilderna på forumet.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Hur många vill ha mat, svar senast på onsdag (vad man skrivit innan detta inlägg räknas alltså inte )
Jag kommer sedan att ringa o boka bord för samtliga som då beställt, är 18 för tidigt och det blir bättre med 19? 19.30? så kör vi på det istället...
Centralt? Inte Bishop vid knutan då om jag fattat det rätt?
Jag skall inte äta men tar nog nåt lätt på bishop, kan vara där vid 18 tiden. Utbudet på öl är betydligt bättre på Bishop i källaren än vid knutan.
Brukar prova lite nya sorter när jag e där.
Ingen forumtröja för min del...känns inte riktigt rätt där tycker jag.