Är ny här på forumet, tog mitt mc-kort i September och imorgon ska jag hämta min första hoj! En röd Honda VFR -95:a. Har alltid varit inne på Honda ända sedan min första bil, en Honda crx v-tech. Så valet föll självklart på att det skulle bli en honda. Blir att fixa till VFR:en nu under vintermånaderna och sedan ut och köra i vår .
Jag själv heter Mattias är 25 år och bor i Södertälje.
Rätt körkortsbehörighet? Check! Rätt mc? Check! Rätt årsmodell? Check! Medlem i rätt forum? Check!
Välkommen till Sveriges bästa mc-forum! Och grattis till kortet!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
adrian_vg skrev:Rätt körkortsbehörighet? Check! Rätt mc? Check! Rätt årsmodell? Check! Medlem i rätt forum? Check!
Rätt färg? Check!
Jag försökte vara diplomatisk med stackaren/nye medlemmen.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
adrian_vg skrev:Rätt körkortsbehörighet? Check! Rätt mc? Check! Rätt årsmodell? Check! Medlem i rätt forum? Check!
Rätt färg? Check!
Jag försökte vara diplomatisk med stackaren/nye medlemmen.
Fast det vi egentligen skulle vilja säga är:
"Hur f-n tänkte du? En röd TILL? Fick du ett så bra pris att det inte gick att motstå, eller...?"... Nej, ingen har anklagat mig för att vara diplomatisk
tersan skrev:Fast det vi egentligen skulle vilja säga är:
"Hur f-n tänkte du? En röd TILL? Fick du ett så bra pris att det inte gick att motstå, eller...?"... Nej, ingen har anklagat mig för att vara diplomatisk
===
===