Lycka till!!
Moderator: adrian_vg
Lite OT..Tegfors skrev:Har du svårt att fylla fritiden så tycker jag du ska ta din golfbag (för du spelar väl???) sätta dig på ditt learjet.. Flyga till Islay och där ta in på golfhotellet och gå en runda (alltså åka i golfbilen) därefter ta dig till Ardbegs distilleri och där äta deras 5-rätters som man enbart dricker whisky till(Vill göra detta själv, har bara testat 5-rättersdelen
)
Lycka till!!
Att vara off-topic i off-topicforumet är on-topic. Tror jag... Forumgeneralen får avgöra om så inte är fallet. Tills han säger nåt annat, kör på!lotek skrev:Tillbaka till topic nu, annars får jag Adrian på mig..
På tal om OT.adrian_vg skrev:Iaf, ni är bara för goa...Vem är Anna Anka??
Edit: Ah, kvinna gift med fd sångaren Paul Anka. Bor i Beverly Hills.
självklart drack jag whiskyn till!!! Det jag menade att jag inte hade gjort var learjet delen...lotek skrev:quote]
Lite OT..
Är du go eller???? Har du varit i Ardbegs destilleri, ätit, men inte smakat whiskynHur full var du när du fick detta lysande infall
![]()
Ser med viss tvekan fram mot ett svar på detta..
Kristallklart!Conseal skrev:Helt off-topic (dvs ingen topic) skall hållas i avsedd tråd.
Off-topic forumet är för allt som inte platsar i andra forumdelar och att vara off-topic i en tråd i off-topicforumeet med tydlig topic är också helt ok sålänge det inte spårar ur för då sall det vara i off-topictråden![]()
blacken skrev:Nej,nej,nej. Du har fått alldeles fel råd.
1: Du skall infförskaffa en VAZ 2105, röd lagom patinerad (rostig) att ställa på uppfarten.
2: Du skall ikläda dig i pösiga Hippiekläder med tillhörande Palestinasjal om roten vid sociala samkväm i grannskapet ( att låta Mao:s lilla röda sticka upp lagom utmanande ur bröstfickan är också ett krav)., samt svänga dig med kommentarer typ: "ner med/krossa kapitalet" "Jihad", "revolution", "makten åt folket", osv.
3: till vardags så är det helt okej att strosa omkring på ägorna i ett utslitet snickarställ. samt spotta snus överallt.
4: fräs upp hela tomten och säg att du ska odla alternativt där, typ Hampa,linser, ris, och dylikt.
5:Missa aldrig en chans att bjuda in diverse trädkramare för militanta demonstrationen på gatan utanför. (uppmuntra dom ivrigt, att gärna ockupera grannarnas poolhus, lustus mm,mm som som har som appendix till sina huvudbyggnader..)
7: bjud in HA på kräftfest.
8. Förklara din tomt som en fristående stat och säg till grannarna, att snart så kommer "Folkets Armè" att ta över hela området..
Jag läste Conseals förklaring sent igår kväll och fick inte ihop det. Tänkte att det skulle hjälpa om det fick sjunka in under natten... men icke.adrian_vg skrev:Kristallklart!Conseal skrev:Helt off-topic (dvs ingen topic) skall hållas i avsedd tråd.
Off-topic forumet är för allt som inte platsar i andra forumdelar och att vara off-topic i en tråd i off-topicforumeet med tydlig topic är också helt ok sålänge det inte spårar ur för då sall det vara i off-topictråden![]()
blacken skrev:Nej,nej,nej. Du har fått alldeles fel råd.
1: Du skall infförskaffa en VAZ 2105, röd lagom patinerad (rostig) att ställa på uppfarten.
2: Du skall ikläda dig i pösiga Hippiekläder med tillhörande Palestinasjal om roten vid sociala samkväm i grannskapet ( att låta Mao:s lilla röda sticka upp lagom utmanande ur bröstfickan är också ett krav)., samt svänga dig med kommentarer typ: "ner med/krossa kapitalet" "Jihad", "revolution", "makten åt folket", osv.
3: till vardags så är det helt okej att strosa omkring på ägorna i ett utslitet snickarställ. samt spotta snus överallt.
4: fräs upp hela tomten och säg att du ska odla alternativt där, typ Hampa,linser, ris, och dylikt.
5:Missa aldrig en chans att bjuda in diverse trädkramare för militanta demonstrationen på gatan utanför. (uppmuntra dom ivrigt, att gärna ockupera grannarnas poolhus, lustus mm,mm som som har som appendix till sina huvudbyggnader..)
7: bjud in HA på kräftfest.
8. Förklara din tomt som en fristående stat och säg till grannarna, att snart så kommer "Folkets Armè" att ta över hela området..
Om du ber riktigt snällt kan du få köpa min soffa. Den är väl insutten och skön. Kanon att sova i.Ocean skrev:Nu har jag dock ett nytt problem, vilken stil ska vi ha på inredningen?
Ska vi köra svinrik-och-fet-stilen eller klassiska engelska castle-stilen?
Och oavsett vilket, var fan hittar man möblerna?
Em, Mio och alla de andra vanliga affärerna har ju bara skitmöbler som man blir förlamad i efter 20 minuter.
Haha...nej tack.Rerun skrev: Om du ber riktigt snällt kan du få köpa min soffa. Den är väl insutten och skön. Kanon att sova i.
Special price for you!
P.S. Hittar du någon oemotståndlig soffa så hojta gärna, skulle behöva en ny...