Annika ganska ny här
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Tack
Tack alla välkomnande svar!
Det kommer säker ett skriik i forumet när kortet är fixat, kan nog inte låta bli
Total tystnad betyder troligen att ledsagare fortfarande finns med vid körningar. Andra händelser som tex tappade VFR:er och dylikt dyker säkert upp här igen (körde inte och välte förra gången, utan glömde verkligen att jag stod och höll den!).
Annika
Det kommer säker ett skriik i forumet när kortet är fixat, kan nog inte låta bli

Annika
VFR 800 -98
- Excalibur105
- Donator 2010
Körkort
Hej igen!!!!
Nu har det hänt, jag kör utan handledare. Igår hände det som jag väntat på, jag fick körkort för MC. Har i princip varit ute och kört sen dess, helt själv. Fick iof jobba lite under dagen, men sen blev det köra igen. Sån känsla.
Nu har det hänt, jag kör utan handledare. Igår hände det som jag väntat på, jag fick körkort för MC. Har i princip varit ute och kört sen dess, helt själv. Fick iof jobba lite under dagen, men sen blev det köra igen. Sån känsla.

VFR 800 -98
Re: Körkort
Ahh grattis...känslan att köra själv är enorm. Ta det lugnt bara.Annika skrev:Hej igen!!!!

Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Re: Körkort
Grattis!!Annika skrev:Hej igen!!!!

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!