daZZling från Varberg vfr 750 -95
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
daZZling från Varberg vfr 750 -95
Hejsan VFR vänner!
Har sittat lite i bakgrunden och kollat litegrann på Er sida, med andra ord inte varit speciellt aktiv här på forumet. Men Ni verkar vara en go samling Viffer vänner från många av landets hörn.
Mitt namn är Maria Plannthin och bor i Skällinge i Varbergs kommun.
Haft körkort i 3 år nu, började med en Kawasaki vn 800 -04 som jag köpte innan jag började med mitt körkort, bara för att ha som en morot att kortet verkligen skulle tagas inom det närmaste. Sagt och gjort, den hojen hade jag i 4 år, nu har jag sålt den och bytte till en Kawasaki Drifter -01. Rätt lik en Indian hoj.
Men för 5 år sedan på Wheels and Wings i Varberg såg jag det sexigaste jag sett. Jag kollade in den mc väldigt noga så jag lade hojen på minnet och tänkte att en sån skall jag ha......
Så på hösten för 3 år sedan så hittade jag henne i Ulricehamn, köpte na och tog hem na.
Tyvärr har jag inte kört henne mer än 60 mil på dessa åren, det har varit så mycket emellan. Men idag vädrade jag henne på en långtur ca 25 mil och kärleken kom tillbaka idag.
Har haft annons ute på hojen till försäljning men den skall jag dra in nu, för så härlig som den hojen är att köra, det var makalöst, tur att jag inte fått sålt den innan, det är vad jag tänker nu. Så jag längtar tills imorgon då jag får grensla henne igen och ta igen alla de mil som jag försummat henne under dessa 3 åren jag haft henne.
Finns här nån mer viffer ägare i närheten av Varberg? Skulle vara roligt att träffas och köra ihop..
Ha det jättebra allihop och var rädda om Er. Kanske vi ses i nästa böj???
Har sittat lite i bakgrunden och kollat litegrann på Er sida, med andra ord inte varit speciellt aktiv här på forumet. Men Ni verkar vara en go samling Viffer vänner från många av landets hörn.
Mitt namn är Maria Plannthin och bor i Skällinge i Varbergs kommun.
Haft körkort i 3 år nu, började med en Kawasaki vn 800 -04 som jag köpte innan jag började med mitt körkort, bara för att ha som en morot att kortet verkligen skulle tagas inom det närmaste. Sagt och gjort, den hojen hade jag i 4 år, nu har jag sålt den och bytte till en Kawasaki Drifter -01. Rätt lik en Indian hoj.
Men för 5 år sedan på Wheels and Wings i Varberg såg jag det sexigaste jag sett. Jag kollade in den mc väldigt noga så jag lade hojen på minnet och tänkte att en sån skall jag ha......
Så på hösten för 3 år sedan så hittade jag henne i Ulricehamn, köpte na och tog hem na.
Tyvärr har jag inte kört henne mer än 60 mil på dessa åren, det har varit så mycket emellan. Men idag vädrade jag henne på en långtur ca 25 mil och kärleken kom tillbaka idag.
Har haft annons ute på hojen till försäljning men den skall jag dra in nu, för så härlig som den hojen är att köra, det var makalöst, tur att jag inte fått sålt den innan, det är vad jag tänker nu. Så jag längtar tills imorgon då jag får grensla henne igen och ta igen alla de mil som jag försummat henne under dessa 3 åren jag haft henne.
Finns här nån mer viffer ägare i närheten av Varberg? Skulle vara roligt att träffas och köra ihop..
Ha det jättebra allihop och var rädda om Er. Kanske vi ses i nästa böj???
- Bilagor
-
- 5ED9.jpg (11.84 KiB) Visad 12027 gånger
honda vfr 750 -95 RÖD SOM BLOD
Kawasaki drifter -01
tidigare Kawasaki VN 800 -04
Åker inte mc, kör mc!
Kawasaki drifter -01
Åker inte mc, kör mc!
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
Ja, väldens första tjej som varit på VF/R NORDIC MEET på egen hoj hade inte det varit nåt att skryta med?Fransson skrev:Välkommen
Kom ner till våran träff till helgen
http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?t=2024

VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
- Tommy Gsson
- Donator 2023
Hej och hå vad många trevliga inlägg 
Jag ska göra mitt bästa för att försöka komma på träffen till helgen, hur göra för att försöka få betalt i tid? är det ok att anmäla 2 pers så här sent?
Jisses vad kul det skulle kunna bli, finns det nån lista över dem som är anmälda och vartifrån ni isf kommer ifrån?
Jätteglada hälsningar Maria

Jag ska göra mitt bästa för att försöka komma på träffen till helgen, hur göra för att försöka få betalt i tid? är det ok att anmäla 2 pers så här sent?
Jisses vad kul det skulle kunna bli, finns det nån lista över dem som är anmälda och vartifrån ni isf kommer ifrån?
Jätteglada hälsningar Maria
honda vfr 750 -95 RÖD SOM BLOD
Kawasaki drifter -01
Åker inte mc, kör mc!
Kawasaki drifter -01
Åker inte mc, kör mc!
- Excalibur105
- Donator 2010
- adrian_vg
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Åhh! En tjej på forumet! Välkommen!!
Du har dessutom skaffat helt rätt generation, blir inte bättre än så.
Du har dessutom skaffat helt rätt generation, blir inte bättre än så.

Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Välkommen!!!!
Slå iväg ett mail till Hondahasse så kanske det går att lösa med träffen, finns det bara plats så kanske det går att lösa...
Går det inte hela helgen så titta ner åtmindstone på lördagen...
Kommer iaf åka en hoj från Halmstad (lotek) så att slå följe där vore kanske en idé!!!
Slå iväg ett mail till Hondahasse så kanske det går att lösa med träffen, finns det bara plats så kanske det går att lösa...
Går det inte hela helgen så titta ner åtmindstone på lördagen...
Kommer iaf åka en hoj från Halmstad (lotek) så att slå följe där vore kanske en idé!!!
VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...

- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt: