Nja, det var SHK på Gelleråsen och BKK på Knutstorp.
Jag har fått det förklarat så att procentuellt är fördelningen 100% sporthojar på SHK och +50% på BKK:n ungefär.
På Knutstorp var det faktiskt i grön grupp ett antal tappra själar(all heder åt dem!) som åkte runt med kromslädar på banan, Det är ingen lek att dra runt en HD på en storbana det skall man ju ha klart för sig...
Kan dessutom meddela att jag är anmäld till Kemora nästa helg..Jag börjar bli lite biten om man säger så. Vi får ju se hur länge jag upprätthåller medlemsskapet bland V4:ans vänner, jag har faktiskt börjat snegla på en rak trea istället.
Man kan säga mycket om VFR:en, men jag börjar nå vägs ände med vad den kan göra på bana. Det är mycket mer än jag förväntade mig, men jag blir ju avhängd på rakorna hela tiden. Sen så fort det börjar svänga så blir det tjockt framför och det går inte att komma förbi
Knutstorp var jäkligt spännande eftersom VTEC:en gick in precis på krönet före hårnålen

och jag gick upp konstant på bakhjulet över krönet

spännande känsla...
Är någon intresserad av att köpa sig en -05 med dokumenterat goda köregenskaper kan ni ju höra av er
VFR800-05 SilverBlue Edition
Hela min signatur återfinns numera här..."Brasklapp"
Numera står en väääldigt Röd Daytona 675

i mitt garage..
People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....