Lördag eftermiddag 30/5, runt 16-17, En NC30 , svänger ut från vänster på väg mot Torekov, Vi var 4 st som hade lite bråttom åt Båstadshållet.
Hade jag varit själv hade jag nog vänt och bett att få se närmre på den..den såg ut att vara i rätt fint skick..
Var det du? Grattis. Jag vill också ha en...
VFR800-05 Silver Edition
Hela min signatur återfinns numera här..."Brasklapp"
Numera står en väääldigt Röd Daytona 675 i mitt garage..
People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....
Silvergrå VFR från '02 eller senare (den spejsade raketmodellen alltså) på Rörken BKK i går måndag i röd grupp. Nån här?
Hann ju aldrig snacka med killen, då jag var antingen på väg ut på körning eller hade mellansnack med instruktörerna.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
svart viffer i rondell vid avfart från E6:an i Helsingborg, vi var ett gäng hojar som stod & häckade vid rondellen efter att ha gjort HBG en tur & på väg norrut igen, nån här kanske?
Röd gen.3 Viffer i Bromma. Mött den och sett den svischa förbi flera gånger de senaste veckorna. Bl.a. på Bällstavägen och på Djupdalsvägen. (Tror det är samma hoj jag ser...)
mvh / Lasse Falk
Inte längre nå'n vit RC36 -90'a. 20-årig klassiker.
Torsdag 11/6 E20 mot Göteborg, omkört av en Svart Vifffer, modell nyare. Förare i grå/svart mundering med svart Shoei hjälm.
Stannade och åt på Rasta eller vad det nu heter. Någon skyldig?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!