Äh ta det lite lugnt på vinet, stoppa dej själv efter en pava. Gå upp klockan 8 och ät en stadig bacon & egg. Börja damsuga, plocka undan allt och se till att hela hemmet glänser. Under tiden du städar häller du i dej vatten.
Klockan 10:45 är du redo för att dra på dej stället och starta upp din nytankade vfr(för du tankade väll kvällen innan). Pluggar i öronpropparna och lägger dej på motorvägen. Om du håller en ca 180-240 hela vägen så syns vi klockan tolv i Örebro.
Glöm inte och kissa innan du åker för att hålla uppe snitthastigheten.
Jaja, ska försöka hålla mig.
Just nu är hojsuget enormt, men jag lovar inget . Ibland har jag märkt att man "glömmer" bort saker och ting under kvällen
Om det blir gruppkörning från Sthlm, var och när träffas vi?
Att sen jämföra E20/E18 till Örebro (oavsett väg) med Nurburgring haltar väl en aning
Låt säga att vi träffas på torget. Då behöver vi en lagom lång rutt till något hak. Att ta e20 10 min för att komma till typ Marieberg är kanske inte det mest upphettsande. Vem har lokalkönnedom om hamburgerställen runt Örebro och nån skoj 70-väg?
Jag som är in inbiten 08kille. Vart ligger troget i Örebro? Mitt i city eller ligger det någon annan stans?
Vad sägs som att vi 08or sluter upp, antingen järva eller OkQ8 stäket.
En gång för länge sedan så åkte jag på kultur med gti klubben. Då va vi ute och körde småvägar hur långt som hellst, nu var det iof ut emot strängnäs men det kan ju ligga längsmed vägen. Någon som hittar?