Det verkar som om vi blir minst tre pers, Tegfors, Donner och jag själv. Ev hänger en kompis till mig på också. Visserligen kör han annat märke men jag lovade att vi väntar in honom så han inte tappar oss
Kanske har marknadsföringskampanjen mot Halmstad gett resultat och någon Hallänning dyker upp. Ni är så välkomna!
Som sagt: Vid Ättiksflaskan i Perstorp (utmed Rv21) kl 11.00 på påskafton.
Kom med full tank så slipper vi strula bort en massa tid på att tanka.
Vi har vädrets makter på vår sida också http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236&l=sv
Donner och Tegfors, jag PM:ar mitt mobilnummer till er
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan
Tre starka slöt upp i Perstorp; Göingen, Donner o jag.
Göingen tog täten o vi begav oss norrut genom de skånska skogarna ( De finns faktiskt )
vägarna var kurviga o fina, vi stannade till i Örkelljunga o tog en fika innan vi begav oss söderut mot söderåsen som bjöd på en riktigt fin stigning upp emot toppen för att sen svepa vidare ner mot Kågeröd. Sen fortsatte vi mot Knutstorp Ring för nästa lilla rast.
Efter rasten vid knutstorp så åkte vi var o en hemåt med orden; Detta gör vi om!!!
Edit:
@ Conseal: varför visas inte bilden, vad har jag gjort för fel???
Yes grabbar, tack för trevligt sällskap. De som valde att inte åka med får skylla sig själva.
Det finns mer kvar att uppleva i norra och östra Skåne, så vi får väl ta och göra en repris framöver.
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan