På 3:e försöket började den röra på sig och på 4:e gick den igång

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Man får tydligen en del perspektiv på saker och ting i en brödbutik!vfrforever skrev:Åkte till jobbet 20 mars. 2 minus när jag startade. Välsignade värmehandtag! Köpte nybakt bröd vid framkomsten - tjejen där varnade mig för att det var mycket varmt bröd.. jag tyckte det var helt ok att hålla i!
Innan kroppen vant sig vid den något hopkrupna ställningen är det alltid jobbigt. Ge det några veckor så blir det bättre sen!Tegfors skrev:Okej då, jag har vid det här laget ont i lår och rygg, kall om armarna....
Det satt väl en rörbit inne i navet melan lgerna?nilfisk73 skrev:Gjorde en liten justering i Fredags/långfredagen), byte av drivpkt,drevade om den till orginal då förra ägaren drevat om den för snabbare starter, men det bara varvade å man bara växlade hela tiden, nu e den en dröm att köra.Tvättade den, körde. Senare skulle jag å "gumman" ut på en tur te strängnäs, efter ett tag då låter det illa, knäpper i framgaffel. Felsöker, finner ej något vid första blick. Men vänder hemåt, hissar upp cykeln å inser att framhjulslagren sagt upp sig rejält!!!! Nu e dom nybytta å infettade. Förra ägaren sa att de var typ max ett år gamla m 150mil på sig, skulle ej tro det efter sett å känt på dom...... Ses på vägarna..