så du har hittat hit nu

Välkommen, mycket bra tips och hjälp här.
Ja vi lär väl ses i sommar, om inte annat med Skitsnack

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Haha japp hittat hit också, ja jag fick äntligen min vfr som jag pratat om så länge!tedman skrev:Tjena Lundberg,
så du har hittat hit nu![]()
Välkommen, mycket bra tips och hjälp här.
Ja vi lär väl ses i sommar, om inte annat med Skitsnack
Jag är själv ordblind så jag vet hur det är, man kan lyckas ändå! Både med att köra hoj och annat!vfr801 skrev:VaFRmt välkommen!Jag är inte så bra på att stava men gillar att åkahoj!Du kunde inte ha valt en bättre hoj
Fanns det andra i butiken?Tegfors skrev:Då var det dig jag träffade där precis efter inköp!!!Lundberg skrev:Haha stämmer precis!Invalido skrev:välkommen...aha köpt på hondacenter i HBG...känner igen golvet![]()
Fint att du lydde mitt råd o hittade hit!!!!
Välkommen igen!!!
Haha!!!Lundberg skrev:Fanns det andra i butiken?Tegfors skrev:Då var det dig jag träffade där precis efter inköp!!!Lundberg skrev: Haha stämmer precis!![]()
Fint att du lydde mitt råd o hittade hit!!!!
Välkommen igen!!!Jag var så inne i köpet av hojen så jag minns knappt att jag vart där, allt är ett töcken, minns bara att skönheten stod där och glänste!
Känslan känns bekant...Lundberg skrev:Fanns det andra i butiken?Jag var så inne i köpet av hojen så jag minns knappt att jag vart där, allt är ett töcken, minns bara att skönheten stod där och glänste!