tersan skrev:Jag är inte helt säker, men enligt en trovärdig källa är ALLA VFRer importerade!
Du vet vad jag menade...
tersan skrev:Just mitt ex är ursprungligen sålt i Tyskland, och kom till Sverige i slutet av 90-talet. Tror inte att några gröna såldes nya i Sverige.
Ah! Just vad jag trodde. Min är en tyskimport också. Gröna viffrar kanske inte säljer i Sverige, medan tyskarna är öppna för andra färger än rött mfl.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Vad jag vet så fanns den gula bara -99.
Jag gillar ju gult, har ett gult garage och en gul Peugeot 107. Min fru sa efter mässan att hon är lugn, hon tror inte att jag byter hoj än på ett tag, det fanns ingen VFR i gult i år heller!
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
tersan skrev:
Just mitt ex är ursprungligen sålt i Tyskland, och kom till Sverige i slutet av 90-talet. Tror inte att några gröna såldes nya i Sverige.
Av dom vfr:er som jag kollade på i somras när jag skulle köpa min vfr, var det bara en eller två av ca tio hojar som inte var import. Min svarta 98:a är importerad från Tyskland 2006.
ahlisboy skrev:Ja fast när den här omröstningen gjordes 1988 så var det 100% vit, så man får väl anse att det är original VFR-färg......
Den fanns i svart, röd, silver och blåmetallic också väl?
Inte i Sverige väl? Nästa årgång som till Sverige fanns i svart har jag för mig. Kan ha fel dock...
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Fortsatt total dominans för röda viffrar. Folk är så fantasilösa...
===
Ja, vi som har röda Viffrar tänker på våra medtrafikanters säkerhet. De måste ju se oss tydligt när vi kör ifrån dem för vem ser en camofärgad (läs grön) Viffer?! Det är ju livsfarligt
Jag hade en känsla av att du skulle höra av dig...
===
Ocean skrev:För övrigt anser jag att -98 är den bästa årsmodellen, speciellt i färgen RÖD!!!
Så länge du är nöjd så...
===