Diskmaskinen ska betalas denna månad. FÅr se hur mycket som blir kvar när alla utsugare fått betalt, och om det är tillräckligt för att köpa ett Staintune i år.
Va?? Har du köpt din diskmaskin?? Jag hittade min på krogen
Gjorde jag med ............
Ni vet väl varför bruden gifter sig i vitt?
För att matcha dom andra köksmaskinerna..
Well, I taught that weeping willow how to cry cry cry...
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Med tanke på det väsen lillan och silverbitch gör av sig så är jag osäker på om vi har några kvar här på forumet .. Det finns bilder på lillan med hennes rosa fara på ett annat marginellt större mc-relaterat forum om någon är intresserad
Med risk för att bli bannad pga fel åsikt... jag bytte avgasrör igår. Fick med ett Laser high-pipe i kolfiber när jag köpte hojen, och nu var det dags. Fast det vete f-n om det är snyggare än original... Har inte provkört än, ett bra ljud kan ju göra att det är lättare att acceptera utseendet. Återkommer om några dagar när jag testat!
tersan skrev:Med risk för att bli bannad pga fel åsikt... jag bytte avgasrör igår. Fick med ett Laser high-pipe i kolfiber när jag köpte hojen, och nu var det dags. Fast det vete f-n om det är snyggare än original... Har inte provkört än, ett bra ljud kan ju göra att det är lättare att acceptera utseendet. Återkommer om några dagar när jag testat!
Alla får tycka som de vill. Såg att på Blocket finns det nån jeppe som säljer Viperdämpare till ett bra pris. Dock ingen high-mount. Nån som kör Viper på forumet?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
tersan skrev:Med risk för att bli bannad pga fel åsikt... jag bytte avgasrör igår. Fick med ett Laser high-pipe i kolfiber när jag köpte hojen, och nu var det dags. Fast det vete f-n om det är snyggare än original... Har inte provkört än, ett bra ljud kan ju göra att det är lättare att acceptera utseendet. Återkommer om några dagar när jag testat!
Alla får tycka som de vill. Såg att på Blocket finns det nån jeppe som säljer Viperdämpare till ett bra pris. Dock ingen high-mount. Nån som kör Viper på forumet?
adrian_vg skrev:Alla får tycka som de vill. Såg att på Blocket finns det nån jeppe som säljer Viperdämpare till ett bra pris. Dock ingen high-mount. Nån som kör Viper på forumet?
Yes och jag är supernöjd
Dovare, rejsigare och snärtigare ljud enl MC-Online. Men om dämparna är universal och dessutom inte kan monteras högt är jag inte intresserad. Fast de ser snygga ut; blanka.
===
===
Den passar bra....bra med justering....fick ingen krök med men som tur var hittades en cromad med kona på bikeskroten i Trollhättan som passade klockrent för 50:- så köper du viper se till att du får med en krök för dom säljs utan
Nu har jag provgasat med Laser-dämparen. Lite svårt att bedöma ljudet med hjälmen på, men jag hade av någon anledning väntat mig att det skulle bröla mer... det låter lite mer och dovare än original, men förvånansvärt liten skillnad ändå. Sen vete f-n om inte hojen varvade ur lite bättre också...
Nu ska jag bara ta en ordentlig funderare på utseendet. Sobert grön lack och en rejsig high-pipe i kolfiber känns inte helt 100...
tersan skrev:Nu ska jag bara ta en ordentlig funderare på utseendet. Sobert grön lack och en rejsig high-pipe i kolfiber känns inte helt 100...
En blank tror jag passar bättre. Den originalmonterade i matt grå aluminium som jag har på min är inte helt hundra heller tycker jag. Å andra sidan är mitt kåpglas mörkblått. Ska nog inte säga mer än att alltid retar det någon.
@Tersan: Har du nån bild förresten på viffern med Lasern på?
Senast redigerad av adrian_vg den tor sep 04, 2008 21:52, redigerad totalt 1 gånger.
===
tersan skrev:Nu ska jag bara ta en ordentlig funderare på utseendet. Sobert grön lack och en rejsig high-pipe i kolfiber känns inte helt 100...
En blank tror jag passar bättre. Den originalmonterade i matt grå aluminium som jag har på min är inte helt hundra heller tycker jag. Å andra sidan är mitt kåpglas mörkblått. Ska nog inte säga mer än att alltid rtar det någon.
@Tersan: Har du nån bild förresten på viffern med Lasern på?
Ditt kåpglas ska vi ha en separat diskussion om vid tillfälle...
Fixar bild så snart jag kan!
Har kört några mil till nu, och visst låter det mer och bättre!