Fick Tommi (vfr800) och Fredde ? (minneslucka) som sällskap en stund med och missade BW (Jonas var det va?.. Alzheimers) precis.

(Den vita med röd magkåpa var ÄNNU snyggare i verkligheten)
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Nu ska vi inte byta samtalsämneBadget skrev:Det är det väl i varenda tråd på det här forumet ändå såConseal skrev:Off-topic nu va .........
Vänta lite här nu. Det finns väl bara 5 generationer av VFR?vfr800 skrev:nu pratar du väl i nattmössan?? 5:e generation är snygg men 6:e blev riktigt bra ser ut som en modern sporthojsynd bara att det blev skitväder regnade och haglade
när vi närmade oss Eskilstuna på väg hem
Jag får nog ta åt mig av kritiken för jag är med som moderator där men har inte gjort nåt än. Har väl inte riktigt prioriterat detBadget skrev:Tjaaa... Om man läser information om VFR så står det där 2-6 generationer. Varför 1 inte finns med vet jag dock inte.
Det är inte påhittat här utan internationellt vedertagna generationsbenämningar.Tyrannosaurus skrev:Ok, om man börjar med VF750F så blir det 6 generationer, men det finns bara 5 generationer VFR.
Föresten så heter VFR 2008 fortfarande Interceptor i Staterna. Men vi tar det sen... Ska ta mig kraft någon dag och skriva en grundlig historik![]()
Ska vi ta med motorgenerationer också för att röra till det ordentligt?![]()