Viffernisse - wannabe

Vem är du? Vem är jag?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Conseal
Administratör VFR-Forum
Kontakt:

#16 Inlägg av Conseal »

Viffernisse skrev:
jeppes skrev: Du får nog skippa gröten om du ska ha råd med soppan :P
I min erfarenhet kostar iofs kärlek mer än gröt så det är nog den som får stryka på foten om jag måste välja.. :)

:twisted: det är inte kärlek som kostar även om de säger "Me luv ju looong tajm" :twisted: :roll: :wink: :lol:
På avstånd är allt vackert

HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*

Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.

megajohan
Medlem
Kontakt:

Gör som jag!!??

#17 Inlägg av megajohan »

Invalido skrev:
Viffernisse skrev:Tack för det varma välkomnandet! Ska ha er som vil sälja i åtanke när det börjar bli dags. Conseal: Den i säljes verkar ju som en grymt bra idé, men det är inte tid än. Jag är alltså fattig som en kyrkråtta och ska snart börja plugga... Hur ska det gå!? :)
bara att spara :D min lär nog va billigare nästa år
Du kanske får göra som jag, när jag var 16 år drömde jag om att köpa en VFR750F (röd). Nu har min dröm gått i uppfyllelse, EFTER 17 ÅR(barn + sämre ekonomi). :shock:
Jag över levde genom att läsa många hoj tidningar , köpa mindre och billigare hojar samt ett jävligt starkt psyke (målinriktad).
TIPS:Stressa inte, tänk efter riktigt noga vad du vill ha, så får du det. :wink: Med en bra utbildning,får man oftast bra lön(värt att tänka på).

Användarvisningsbild
Donner
Donator 2017
Donator 2017

#18 Inlägg av Donner »

Välkommen.

Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera

Viffernisse
Medlem

#19 Inlägg av Viffernisse »

Conseal skrev::twisted: det är inte kärlek som kostar även om de säger "Me luv ju looong tajm" :twisted: :roll: :wink: :lol:
Aj fan.. Då vet ni vilket liv jag har levt ifall jag dyker upp på en viffer till våren. 8)
Det som inte dödar skadar...
Svart VFR 750 -89

Viffernisse
Medlem

Re: Gör som jag!!??

#20 Inlägg av Viffernisse »

megajohan skrev:Du kanske får göra som jag, när jag var 16 år drömde jag om att köpa en VFR750F (röd). Nu har min dröm gått i uppfyllelse, EFTER 17 ÅR(barn + sämre ekonomi). :shock:
Jag över levde genom att läsa många hoj tidningar , köpa mindre och billigare hojar samt ett jävligt starkt psyke (målinriktad).
TIPS:Stressa inte, tänk efter riktigt noga vad du vill ha, så får du det. :wink: Med en bra utbildning,får man oftast bra lön(värt att tänka på).
Det är lite så jag har tänkt. Kanske får ge mig till tåls lite och köpa en billigare hoj under studietiden 89 var ju en bra årgång vad jag har förstått och de blir ju klassiker nästa år. Billigt ägande. Vem vet. När jag är färdigpluggad och fått jobb så kanske det är dags att ge sig på den nya vfr 1000 v5 eller vad den nu ska kallas.
Det som inte dödar skadar...
Svart VFR 750 -89

Användarvisningsbild
adrian_vg
Hedersmedlem, Vila I Frid
Kontakt:

Re: Gör som jag!!??

#21 Inlägg av adrian_vg »

Välkommen!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!

Skriv svar