Förresten, hur fort brukar ni rulla i på grusväg?
Han kuggade mig för att jag körde för sakta sist. Körde 30-35 km/h.
50-60 va mer lagom tyckte han.
Moderator: adrian_vg
Tyvärr Håkan igen. Bara kuggat mig andra gången. Första gången va jag så jäkla nervös så de gick inte köra alls.heppstars skrev:Hoppas att du slipper Håkan imorn då!!!, han som kuggat dig båda gångerna va? Jag hade han på min uppkörning, jag fick förvisso inte köra på grus med han, jag fick bara fin asfaltLycka till nu snart sitter du med lappen i handen, skall du köra upp på morgonen eller eftermiddagen?
Skall hålla tummarnaFredrik P skrev:Tyvärr Håkan igen. Bara kuggat mig andra gången. Första gången va jag så jäkla nervös så de gick inte köra alls.heppstars skrev:Hoppas att du slipper Håkan imorn då!!!, han som kuggat dig båda gångerna va? Jag hade han på min uppkörning, jag fick förvisso inte köra på grus med han, jag fick bara fin asfaltLycka till nu snart sitter du med lappen i handen, skall du köra upp på morgonen eller eftermiddagen?
Ska köra upp på eftermiddagen.
De behövs nog!heppstars skrev:Skall hålla tummarnaFredrik P skrev:Tyvärr Håkan igen. Bara kuggat mig andra gången. Första gången va jag så jäkla nervös så de gick inte köra alls.heppstars skrev:Hoppas att du slipper Håkan imorn då!!!, han som kuggat dig båda gångerna va? Jag hade han på min uppkörning, jag fick förvisso inte köra på grus med han, jag fick bara fin asfaltLycka till nu snart sitter du med lappen i handen, skall du köra upp på morgonen eller eftermiddagen?
Ska köra upp på eftermiddagen.
Sjuka e att jag verkligen känner mig säker till 100%.tersan skrev:Nä, trist! Den mentala biten kan vara svår att komma runt, ett tips är att öva tills du verkligen känner dig säker. Sen intala dig själv att det ska gå bra! Börjar man tänka att man "måste" klara nåt så blir det ofta låsningar.Fredrik P skrev:Åt helvete igen. 3:dje gången...