adrian_vg skrev:
Tänkte på en sak. Hur ser det ut om man skulle ändra riktningen på exvis det röda 180 grader?
Tvärt om ? kan prova ...
Ja precis, men bara en av de färgade raderna. Som det är på din bild, så är båda loggorna läsbara från ett håll. Om man vänder på en av raderna 180grader är en rad läsbar oavsett på vilket håll man trär på buffen.
Gör jag mig förstådd eller förvirrar jag mer?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Jag pratade med tryckaren av tröjorna idag och han kan också trycka buff. Vi måste upp i 100st dock men fördelen är att det blir halva priset/styck. Alternativt att alla får 2 buffar till samma pris men det måste ändå till 25pers eller dubbla orders från 12 pers.
Conseal skrev:Jag pratade med tryckaren av tröjorna idag och han kan också trycka buff. Vi måste upp i 100st dock men fördelen är att det blir halva priset/styck. Alternativt att alla får 2 buffar till samma pris men det måste ändå till 25pers eller dubbla orders från 12 pers.
Vad tycker ni ?
Jag kan köpa två. Hans och hennes.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Kanske läge att göra en helt ny omröstning? Det är ju lite skillnad på 250 och 125 kr... för egen del kvittar det, jag kan ta en för 250 eller 125, och två för 250 blir jag inte ledsen för heller.
JohanL skrev:Jag ser gärna en lite nertonad design. Det röda & blå är ganska "aggresivt" och på lite håll blir det bara prickar.
/Johan
Du har en poäng där. På nära håll ser det bra, men kommer man bara några meter bort blir det plottrigt direkt.
Skulle det funka med samma färger men större loggor tror ni? Dubbelt så stora kanske?
Conseal, kan du fotoshoppa till ett testex?
===
Conseal skrev:Fick ett föslag från Johan som jag spann vidare på .. tanken är att buffen inte ska bli "enkelriktad" om det går att undvika
Ursnyggt!! Färgkombon är super! Vill ha!!
===