Jag vet att det inte går att klicka där det står Apex för de är inte officiellt inskickade. Jag ladda ner dem själc och måste fråga först
Bilder som kommer in på ftp'n hamnar här till slut.
(Visst mått av censur kan komma att tillämpas om behov uppstår, kontakta mig vid behov )
Senast redigerad av Conseal den tis maj 13, 2008 06:50, redigerad totalt 2 gång.
Såg att några bodde på vandrarhemmet precis nere i hamnen där. Bodde med tjejen där ett par nätter för 2 somrar sedan. Aldrig mer!!! Fulla par som stängde ute varandra så att ena parten fick sitta utanför å grina hela natten. Uscha
Fletcher Reed skrev:Såg att några bodde på vandrarhemmet precis nere i hamnen där. Bodde med tjejen där ett par nätter för 2 somrar sedan. Aldrig mer!!! Fulla par som stängde ute varandra så att ena parten fick sitta utanför å grina hela natten. Uscha
Var det någon av oss om bodde där ? Trode alla bodde i stugorna på campingen.. men vi åt nere i hamnen .. jag kanske har missat något.
Conseal: Alla mina bilder ser väldigt blåa ut i albumet. Hur kommer det sig? Vill du att jag konverterar om dem till jpeg här på min dator och skickar över dem till dig?
elias skrev:Conseal: Alla mina bilder ser väldigt blåa ut i albumet. Hur kommer det sig? Vill du att jag konverterar om dem till jpeg här på min dator och skickar över dem till dig?
elias skrev:... Alla mina bilder ser väldigt blåa ut i albumet. Hur kommer det sig? ...
Har du kollat dina kamerainställningar? Fast vill det sig illa blir det blåstick med din kamera och då är det bara att redigera allt i nåt lämpligt bildprogram
elias skrev:... Alla mina bilder ser väldigt blåa ut i albumet. Hur kommer det sig? ...
Har du kollat dina kamerainställningar? Fast vill det sig illa blir det blåstick med din kamera och då är det bara att redigera allt i nåt lämpligt bildprogram
Mja på min dator är alla filerna fina o bra (i råformat). Ska göra om o göra rätt..